Jeg blør

Sniker.

jeg tok HCG i uke 10, fastlegen ringte og sa det var dårlig nytt for det hadde ikke steget slik det skulle. Han skulle ringe gyn og så skulle de kontakte meg. Gyn ringte og sa at jeg ikke trengte ha miste alt håp fordi HCG kunne ikke brukes så sent, og at det var helt unødvendig å ta HCG så sent i svangerskapet fordi hos mange stiger den ikke mye og kan synke. Dro på ultralyd og alt var fint. Fastlegen beklagde iallefall. Ville bedt om ultralyd. Lykke til.
 
Legen idag. Hodet holdt på å koke over. Han kunne ikke gi med noe svar, men sa og at mange blødde uten at det trengte være farlig. Tok blodprøver idag og skal til torsdag og skal se om den stiger eller synker igjen... Blir nok en uke som går i Dass. Unnskyld negativiteten men blir helt gal av å ha det sånn. Om det skulle være en sa kan det ikke bare få fart på seg og bli ferdig og ikke pine meg slik.

Nei så leit å høre. Skulle virkelig ønske du fikk samme hjelpen jeg fikk. Så urettferdig! Det verste er å gå og ikke vite. Selv om man får negativ beskjed er det jo mye bedre å få vite det enn å bare gå og lure. Sender deg en klem! Vet virkelig hvordan du har det :Heartred
 
Legen idag. Hodet holdt på å koke over. Han kunne ikke gi med noe svar, men sa og at mange blødde uten at det trengte være farlig. Tok blodprøver idag og skal til torsdag og skal se om den stiger eller synker igjen... Blir nok en uke som går i Dass. Unnskyld negativiteten men blir helt gal av å ha det sånn. Om det skulle være en sa kan det ikke bare få fart på seg og bli ferdig og ikke pine meg slik.

Hcg forteller dere dessverre ingenting om ståa når du har kommet så langt. UL er eneste måten å få svar på. Bestill deg time hos privat gyn eller be om videre henvising til sykehuset så får du nok svar på det du lurer på.
 
Tror vel heller han vil se om den synker kraftig eller ikke. Han skulle henvise meg til en annen gyn for ul etter svarene på blodprøvene så regner med jeg får det. Uansett grusomt å bare gå å vente. Er veldig trøstende at du fikk så god hjelp og at alt gikk bra med deg
 
Har også blødd litt rundt uke 10 og nå i uke 12. Heldigvis har eg hørt hjerta med doppler siden uke 8, så det hjelper veldig på <3 likevell er det veldig spesielt med disse blødningene, er tredje svangerskapet og har aldri opplevd det før.. men veldig betryggende å vite at hjerta til babyen slår
 
Blødningen har desverre tatt seg opp idag. Masse svarte klumper. Begynner å få kramper så dette har nok gått galt desverre.
 
Blødningen har desverre tatt seg opp idag. Masse svarte klumper. Begynner å få kramper så dette har nok gått galt desverre.
Åhnei :( Krysser enda fingrene for deg :Heartred
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:
Så trist :Heartred Ønsker deg lykke til med alt sammen fremover! Masse god støtte på vi som har mistet her på forumet, dersom du ønsker det
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:

Dette var veldig trist å lese :( håper det går bra med deg og at du får jobbet deg gjennom dette på en god måte:Heartred Jeg ønsker deg lykke til videre å håper at veien ikke blir så tung og at du snart får en vellykket graviditet! Ta vare på hverandre:Heartred
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:

Å så trist å lese! Håper det ikke er lenge til det går veien for dere :Heartred Grusomt å måtte gå gjennom. Klem til deg :Heartred
 
Ånei:( dette var trist lesning:(
Har selv opplevd MA 3 ganger og vet hvor forferdelig det føles:Heartred
Måtte du oppleve lykken når du er klar for å prøve igjen. Ta vare på hverandre i denne tiden:Heartred
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:
Ønsker deg masse lykke til og ta den tiden du trenger til å være lei deg og sinna på verden. Jeg sender deg en god klem:Heartred
 
Det er desverre utenfor all tvil nå. Tror allerede babyen er kommet ut. Det er masse store klumper som har kommet og fikk noe avlangt og litt hardt i papiret nå sist :sad010men nå når det ikke lenger er tvil så håper jeg at det går fort over så man kan begynne sorgprossessen og begynne å se fremover. Takk for all støtte her inne dere er fantastiske mennesker og je ønsker dere og de små nurkene dere all hell og lykke :dummy:
Så utrolig trist å Lese ❤️❤️
ta kontakt med legevakt og få en ordentlig undersøkelse og sykemelding. I tillegg ville jeg bedt om samtale med jordmor eller lege om ikke så lenge.
Dette er ikke noe du skal ordne opp i selv hjemme. Vi har alle kommet så langt nå at du bør sjekkes ordentlig.
Sender deg mange gode klemmer - vet så alt for godt hvor vondt det gjør. ❤️
 
Så utrolig trist å Lese ❤️❤️
ta kontakt med legevakt og få en ordentlig undersøkelse og sykemelding. I tillegg ville jeg bedt om samtale med jordmor eller lege om ikke så lenge.
Dette er ikke noe du skal ordne opp i selv hjemme. Vi har alle kommet så langt nå at du bør sjekkes ordentlig.
Sender deg mange gode klemmer - vet så alt for godt hvor vondt det gjør. ❤️

Jeg har snakket med legevakt og med legen så alt er under kontroll :love2 takk for gode ord jenter dere er fine ❤️
 
Back
Topp