Jeg blør

Hbordan gåe.det med deg nå?
Hvordan går det med deg?❤️
Ble det sagt noe om hvor morkaken ligger på tul? Om den ligger nært åpningen kan det være dét.
Håper det går bra ❤️

Går ikke bedre. Våknet i natt og blødde mer enn noen gang. Så får vel ringe legevakta når klokken blir litt mer.

Fikk ikke helt med meg hvor morkaka ligger. Men hun sa den lå bra med tanke på vaginal fødsel. Så litt usikker om plasseringen av den har noe med blødningen å gjøre. Men har blødd såpass mye at jeg tenker det har gått galt.

Uff, sender klem til dere begge!❤
Hvordan går det med dere nå?

Går ikke bedre. Våknet i natt og blødde mer enn noen gang. Så får vel ringe legevakta når klokken blir litt mer.

Fikk ikke helt med meg hvor morkaka ligger. Men hun sa den lå bra med tanke på vaginal fødsel. Så litt usikker om plasseringen av den har noe med blødningen å gjøre. Men har blødd såpass mye at jeg tenker det har gått galt.
Fikk du komme på sjekk? Har hatt veldig negativ erfaring med legevakta i den situasjonen selv :( Håper du får hjelp!

Fikk du komme på sjekk? Har hatt veldig negativ erfaring med legevakta i den situasjonen selv :( Håper du får hjelp!
Uff, sender klem til dere begge!❤
Hvordan går det med dere nå?

Nei fikk vel egentlig vare beskjed om at det ikke var så mye de kunne gjøre. Jeg var ikke hjemme der jeg bor, så fikk beskjed om å ringe legevakta når jeg kommer hjem. Så får gjøre det, men tipper jeg bare får beskjed om å vente. Skal til legen i morgen for blodprøver og slikt da, så får jo høre hva hun sier da ihvertfall.

Har ikke sjekket på en stund nå, men har ikke blødd noe særlig etter jeg sto opp i dag ihvertfall. Så får håpe det holder seg slik ihvertfall. Men ja, frykter fortsatt at det har gått galt.

Nei fikk vel egentlig vare beskjed om at det ikke var så mye de kunne gjøre. Jeg var ikke hjemme der jeg bor, så fikk beskjed om å ringe legevakta når jeg kommer hjem. Så får gjøre det, men tipper jeg bare får beskjed om å vente. Skal til legen i morgen for blodprøver og slikt da, så får jo høre hva hun sier da ihvertfall.

Har ikke sjekket på en stund nå, men har ikke blødd noe særlig etter jeg sto opp i dag ihvertfall. Så får håpe det holder seg slik ihvertfall. Men ja, frykter fortsatt at det har gått galt.
Uff, håper på det beste :(
Jeg ble spurt om jeg var førstegangs, og da jeg svarte ja er jeg helt sikker på at hun tenkte «åja du er bare dum, du». Skikkelig frekk dame, burde ikke være lov. Synes gravide blir tatt lite seriøst av enkelte i helsevesenet, både sent og tidlig i graviditeten

Kanskje legen kan ta deg inn å skjekke med doppler?

Håper du får noe svar i morgen! Ikke noe kjekt å gå slik❤

Her har det bare vært brunt igjen idag. Ikke vondt noen av dagene. Så håper og det er uskyldig. Men dette la en demper på helgen ja

Her har det bare vært brunt igjen idag. Ikke vondt noen av dagene. Så håper og det er uskyldig. Men dette la en demper på helgen ja

Varme tanker til begge! Håper dere får positive nyheter begge. Eg hadde blødning uke 6 og 7, som gikk over til brunt utflod raskt. Har sett liv etter det, så kan gå bra!

Skal du til lege eller noe for å se hvordan det går?
Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Kan sikkert komme inn ganske fort til ho jeg har vært hos før, men liker ikke dama enkelt og greit (er gyn) så har ikke så lyst så mulig g jeg ringer legen ila uken og får time hos han og hører hva han sier. Veit liksom ikke hva som er vanlig når det ikke er smerter og mye blod liksom :angelic:

Je
Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Kan sikkert komme inn ganske fort til ho jeg har vært hos før, men liker ikke dama enkelt og greit (er gyn) så har ikke så lyst så mulig g jeg ringer legen ila uken og får time hos han og hører hva han sier. Veit liksom ikke hva som er vanlig når det ikke er smerter og mye blod liksom :angelic:

jeg ville sjekket for sikkerhetsskyld.. vet om fler som har hatt slike blødninger , og blødningen har da kommet fra skjeden og ikke livmoren, da man får så skjøre slimhinner når man er gravid. Brunt betyr heldigvis «rester» fra en stoppet blødning. Men for egen ro og få svar så er det kanskje greit med en UL eller få hørt med doppler som en over her skrev❤️

Nei er ikke så lett. Jeg har fått beskjed om at jeg bør komme inn til sykehuset for sjekk om blødningen tar seg opp, siden jeg har kommet så langt som jeg har. Men nå har jeg heldigvis ikke blødd mer. Men tør jo nesten ikke bevege meg i frykt for at det skal begynne å blø igjen. Og kjenner jo litt på frykten for at babyen ikke lever lenger. Så jeg føler jeg trenger å få vite om hjertet slår eller ikke, og gjerne et svar på hva blødningen var om det skulle vise seg at babyen lever.

Legen henviste meg til ul. Og gleden var stor når den lille hadde bankende hjerte og mye energi. Kunne ikke se noe galt, så vet ikke helt hvorfor det har blødd. Men kunne muligens være litt blodansamling bak livmoren eller noe som har kommet ut. Fortsatt redd for å blø mer, men betryggende å vite at gynekologen ikke så noen grunn til at dette ikke skulle gå bra. Krysser fingrene :Heartred

Legen idag. Hodet holdt på å koke over. Han kunne ikke gi med noe svar, men sa og at mange blødde uten at det trengte være farlig. Tok blodprøver idag og skal til torsdag og skal se om den stiger eller synker igjen... Blir nok en uke som går i Dass. Unnskyld negativiteten men blir helt gal av å ha det sånn. Om det skulle være en sa kan det ikke bare få fart på seg og bli ferdig og ikke pine meg slik.

Legen idag. Hodet holdt på å koke over. Han kunne ikke gi med noe svar, men sa og at mange blødde uten at det trengte være farlig. Tok blodprøver idag og skal til torsdag og skal se om den stiger eller synker igjen... Blir nok en uke som går i Dass. Unnskyld negativiteten men blir helt gal av å ha det sånn. Om det skulle være en sa kan det ikke bare få fart på seg og bli ferdig og ikke pine meg slik.

Jeg ville nok heller forsøkt å fått en ul! Hcg ksm uansett være synkende pga. Du er såpass langt på veg. Det stiger i starten, men faller og legger sef stabilt. Så om hcf synker, trenger det ikle nødvendigvis bety noe er galt ds det ikke gir noen indikasjon så langt. Grusomt å ikke vite.... er det noen mulighet for privat ul f.eks?

Så fælt at du ikke fikk tilbud om UL :(

Back
Topp