Jeg blør

Heffa89

Betatt av forumet
Så regner med det var det. Fikk litt brun utflod igår og idag men når jeg var på toalettet nå så er det fersk blod. Har også vondt i venstre side, men trodde det var tarmsmerter. Jeg er bare knust. Etter 2 år som prøvere...jeg vet ikke om jeg orker en ny runde. Uke 10+1.

Å nei!! :( håper det er uskyldig:Heartred

Uff ♥️ Sender deg en god klem. Kan jeg spørre om du har fortsatt å blø etter toalettbesøket?

Nei, huff, den der usikre tiden etter å ha oppdaget blod er så fæl :(
Håper på noe uskyldig

Uff! Håper det er uskyldig, og bare morkaken eller slimhinner som gjør det! :Heartred

Ånei:sorry: håper det er uskyldig? Hvordan har dette gått i dag??? Håper virkelig det beste:Heartred:Heartred

Jeg venter som nevnt nr 6, i to av dem har jeg hatt blødninger. Uke 6 og 9 med første. Uke 7/8 og uke 18 med minste. Den i uke 18 var kraftig og frisk. Fikk heldigvis komme rett i for sjekk, evt abort på sykehuset. Gyn undersøkelse kunne fortelle at et blodkar var sprengt. Ikke rart det var vondt.

Krysser alt for deg. Ønsker deg alt godt:Heartred

Uff håper det går bra❤️ Det sies også at morkaken begynner å ta over funksjonen rundt uke 10, noen kan få en liten blødning da, håper det er det..❤️

Hvordan går det?:Heartred

Hei dere. Jeg har ikke vondt og det har blitt til brun utflod eller brunt gammelt blod nå. Så håper det er det med morkaken. Og håper det gir seg snart. Nesten ikke sovet i natt for vært livredd for å våkne i en bloddam. :sorry: men er en del snerk liksom,så vet ikke om det er så bra.

Noen som har erfaring med dette med blødninger når morkaken tar over i uke 10?

Høres bra ut at det ikke øker! Krysser fingrene

Jeg har akkurat begynt å blø. Oppdaget først litt brunlig utflod. Nå har det eskalert og sist jeg var på do kom det en rennende stråle med rødt blod. Ikke gøy. Er 13+6 i følge appen. Var på tul på fredag og da var alt fint. Frykter det har gått galt :(

Jeg har akkurat begynt å blø. Oppdaget først litt brunlig utflod. Nå har det eskalert og sist jeg var på do kom det en rennende stråle med rødt blod. Ikke gøy. Er 13+6 i følge appen. Var på tul på fredag og da var alt fint. Frykter det har gått galt :(
Hbordan gåe.det med deg nå?

Hvordan går det med deg?❤️
Ble det sagt noe om hvor morkaken ligger på tul? Om den ligger nært åpningen kan det være dét.
Håper det går bra ❤️

Back
Topp