Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen min kunne tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å ta blodprøve av meg for å måle HCG også gjøre det samme om noen dager, for å se om den synker eller stiger.. da tar det over en uke å få svar fordi dem sender dem inn til laboratorie.Hvordan gikk det? <3 Utrolig trist![]()
Legen min kunne tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å ta blodprøve av meg for å måle HCG også gjøre det samme om noen dager, for å se om den synker eller stiger.. da tar det over en uke å få svar fordi dem sender dem inn til laboratorie.
Hun sa at det ikke var noe vits å dra på ultralyden jeg er satt opp på på onsdag for der kunne dem ikke se noe så tidlig uansett...
Jeg kommer til å dra til ultralyd uansett, jeg stoler mer på de som virkelig kan ultralyd
Så jeg må leve i uvitenhet noen dager, og jeg blør fremdeles![]()
Legen min kunne tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å ta blodprøve av meg for å måle HCG også gjøre det samme om noen dager, for å se om den synker eller stiger.. da tar det over en uke å få svar fordi dem sender dem inn til laboratorie.
Hun sa at det ikke var noe vits å dra på ultralyden jeg er satt opp på på onsdag for der kunne dem ikke se noe så tidlig uansett...
Jeg kommer til å dra til ultralyd uansett, jeg stoler mer på de som virkelig kan ultralyd
Så jeg må leve i uvitenhet noen dager, og jeg blør fremdeles![]()
Jeg står på venteliste for å bytte fastlege, hun har aldri vært særlig behjelpelig med noen ting..For noe tull den legen din kommer med! I uke 9 ser man absolutt fostersek med foster i livmor og hjerte som slår, hvis alt er som det skal. Masse lykke til i dag <3 og så ville jeg ha vurdert å bytte fastlege... hun har tydligvis valgt feil yrke..
Da har jeg vært på ultralyd og det ble bekreftet at det var en spontanabort, jeg var jo ganske sikker på det selv, så det kom ikke som noe sjokk...Hvordan har det gått med deg i dag?
Da har jeg vært på ultralyd og det ble bekreftet at det var en spontanabort, jeg var jo ganske sikker på det selv, så det kom ikke som noe sjokk...
Utrolig trist, men da håper jeg at jeg snart blir ferdig med å blø så vi kan begynne på nytt
Da må jeg forlate dere, men jeg ønsker dere alle lykke til videre og jeg håper dere slipper å gå igjennom dette <3![]()
Det var triste nyheterDa har jeg vært på ultralyd og det ble bekreftet at det var en spontanabort, jeg var jo ganske sikker på det selv, så det kom ikke som noe sjokk...
Utrolig trist, men da håper jeg at jeg snart blir ferdig med å blø så vi kan begynne på nytt
Da må jeg forlate dere, men jeg ønsker dere alle lykke til videre og jeg håper dere slipper å gå igjennom dette <3![]()

Så du ble gravid igjen før du i det hele tatt hadde rukket å få mensen etter SA?Så trist... har selv mistet 3 ganger og vet hvor grusomt det er[emoji31][emoji173]️ Håper dere er like heldige som vi var, 26 dager etter jeg begynte å blø var testen positiv igjen[emoji173]️ masse lykke til videre!!!!!
Så
Så du ble gravid igjen før du i det hele tatt hadde rukket å få mensen etter SA?![]()