Jeg blør.. :/

Masse lykke til idag[emoji173]️

Hvordan gikk det? <3 Utrolig trist :(
Legen min kunne tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å ta blodprøve av meg for å måle HCG også gjøre det samme om noen dager, for å se om den synker eller stiger.. da tar det over en uke å få svar fordi dem sender dem inn til laboratorie.
Hun sa at det ikke var noe vits å dra på ultralyden jeg er satt opp på på onsdag for der kunne dem ikke se noe så tidlig uansett...
Jeg kommer til å dra til ultralyd uansett, jeg stoler mer på de som virkelig kan ultralyd :)
Så jeg må leve i uvitenhet noen dager, og jeg blør fremdeles :(

Legen min kunne tydeligvis ikke gjøre noe annet enn å ta blodprøve av meg for å måle HCG også gjøre det samme om noen dager, for å se om den synker eller stiger.. da tar det over en uke å få svar fordi dem sender dem inn til laboratorie.
Hun sa at det ikke var noe vits å dra på ultralyden jeg er satt opp på på onsdag for der kunne dem ikke se noe så tidlig uansett...
Jeg kommer til å dra til ultralyd uansett, jeg stoler mer på de som virkelig kan ultralyd :)

Så mange inkompetente og ubehjelpelige leger altså! Hos meg får de svar ila dagen når man tar hcg tidlig på morgenen, så her går det unna på to dager, og drar man til legevakta her så blir man henvist til gyn/føde for sjekk. Reis på ul på onsdag som du sier for det er absolutt vits! De må da uansett se hjerteslag om du er over 6 uker og alt er i orden. Ønsker deg alt det beste og sender deg en god klem ♡♡♡

Masse lykke til idag[emoji169]

Hos meg kunne de se to foster og et hjerte som banket i uke 6! Dra på ultralyden på onsdag. Krysser fingre og tær! ❤️

For noe tull den legen din kommer med! I uke 9 ser man absolutt fostersek med foster i livmor og hjerte som slår, hvis alt er som det skal. Masse lykke til i dag <3 og så ville jeg ha vurdert å bytte fastlege... hun har tydligvis valgt feil yrke..

Last edited:
For noe tull den legen din kommer med! I uke 9 ser man absolutt fostersek med foster i livmor og hjerte som slår, hvis alt er som det skal. Masse lykke til i dag <3 og så ville jeg ha vurdert å bytte fastlege... hun har tydligvis valgt feil yrke..
Jeg står på venteliste for å bytte fastlege, hun har aldri vært særlig behjelpelig med noen ting.. :(

Hvordan har det gått med deg i dag?

Hvordan har det gått med deg i dag?
Da har jeg vært på ultralyd og det ble bekreftet at det var en spontanabort, jeg var jo ganske sikker på det selv, så det kom ikke som noe sjokk...
Utrolig trist, men da håper jeg at jeg snart blir ferdig med å blø så vi kan begynne på nytt :(
Da må jeg forlate dere, men jeg ønsker dere alle lykke til videre og jeg håper dere slipper å gå igjennom dette <3 :)

Da har jeg vært på ultralyd og det ble bekreftet at det var en spontanabort, jeg var jo ganske sikker på det selv, så det kom ikke som noe sjokk...
Utrolig trist, men da håper jeg at jeg snart blir ferdig med å blø så vi kan begynne på nytt :(
Da må jeg forlate dere, men jeg ønsker dere alle lykke til videre og jeg håper dere slipper å gå igjennom dette <3 :)

Det var trist å høre! Lykke til med prøvingen igjen. Jeg hadde en sa i januar og blødde i 3 uker... måtte bytte bind hver halvtime... men da tok det 5 uker og så kom jeg raskt inn i syklusen min igjen

Det var triste nyheter :( ta vare på hverandre, og lykke til med videre prøving når den tid kommer:Heartred

Så trist kjære du[emoji53] Stor klem[emoji169][emoji169] Masse lykke til og håper det klaffer igjen raskt[emoji9]

Så trist... har selv mistet 3 ganger og vet hvor grusomt det er[emoji31][emoji173]️ Håper dere er like heldige som vi var, 26 dager etter jeg begynte å blø var testen positiv igjen[emoji173]️ masse lykke til videre!!!!!

Det var trist :( Det er vondt å miste. Ta vare på hverandre, du og mannen <3 Det sies at man er ekstra fruktbar etter en sa - og det stemmer for mange av frøknene her inne, inkludert meg selv som ble gravid etter 1 mens :) Sender deg en god klem og håper spiren sitter raskt igjen <3

Kjempe trist :( som folk over her også sier så håper jeg du blir fort gravid igjen! Jeg ble gravid igjen rett etter sa sist nå, men det gikk 5 lange uker. [emoji173] lykke til!

Tusen takk til dere alle! <3 håper vi slipper å være prøvere så lenge :)

Så trist... har selv mistet 3 ganger og vet hvor grusomt det er[emoji31][emoji173]️ Håper dere er like heldige som vi var, 26 dager etter jeg begynte å blø var testen positiv igjen[emoji173]️ masse lykke til videre!!!!!
Så du ble gravid igjen før du i det hele tatt hadde rukket å få mensen etter SA? :)

Back
Topp