Jeg blør.. :/

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Jeg blør! Jeg har blødd nå siden i går kveld, men det er veldig mørkt og sånn at et truseinnlegg holder. Har også mensenlignende smerter, men de er svakere enn de jeg har hatt ved mensen.
Kan jeg ha mistet? :(
Jeg er livredd...
 
Jeg blør! Jeg har blødd nå siden i går kveld, men det er veldig mørkt og sånn at et truseinnlegg holder. Har også mensenlignende smerter, men de er svakere enn de jeg har hatt ved mensen.
Kan jeg ha mistet? :(
Jeg er livredd...

Slik har jeg det ofte. Jeg har blødd flere ganger, og gjerne hver dag over en periode. Jeg har ikke mistet, og de aner ikke hvor blødningen kommer ifra.
Jeg ville ringt å fått en sjekk om jeg var deg, da det ikke er noe særlig å være redd :(:Heartred
 
Huff! Håper det gir seg fort og at det er en helt ufarlig grunn til at du blør litt. Husk at slimhinnene er ganske skjøre nå som du er gravid.

Jeg ville nok også ringt til legen og fått en sjekk :)
 
Ut i fra det du beskriver med svake mensmurringer og kun noe blod tror jeg nok ikke du har mistet :) Håper det er uskyldig og ikke starten på noe. Ville ringt lege i morgen og hørt om du kan få henvisning til ul, evt bestille privat - det er ikke noe særlig og gå og være redd. Sender en god klem til deg :Heartred

Jeg hadde forresten en liten blødning (brunt blod) fra 4+2 til 4+6 som gikk over av seg selv :) Mange blør litt i starten av svangerskapet uten at det har noen konsekvenser :)
 
Hadde det på samme vis tidligere i uka! Er 9+3 i dag. Ringte og fikk time hos legen og henvisning til tul. Veldig godt å få sjekket opp, og alt kan være helt i orden:) hjertet slo som bare det hos lille hos meg :Heartred skjønner godt at du blir bekymret, kjenner meg igjen. Sender en god klem:Heartred
 
Huff, skjønner at det er skummelt. Ring legen din imorgen og få en henvisning til UL, da får du svar. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning [emoji173]️
 
Takk for alle beroligende svar :) jeg har time til ul privat på onsdag, så med mindre det blir større blødninger så venter jeg til onsdag :) håper alt er som det skal :)
 
Takk for alle beroligende svar :) jeg har time til ul privat på onsdag, så med mindre det blir større blødninger så venter jeg til onsdag :) håper alt er som det skal :)
 
Uff :( Det der vet jeg ikke er noe morro! :( Det skjedde med min første... Blødde faktisk masse, og ofte friskt, trodde jeg mistet en haug av ganger. Det kan være en tvilling... Men syns det er tragisk at du må gå helt til onsdag og vente på svar, hadde ringt og spurt om å få før. Hvor langt på vei er du? Jeg husker jeg kjøpte dopler i uke 11 så jeg kunne lete etter hjertet hver gang jeg blødde, det hjalp meg masse <3
 
Uff :( Det der vet jeg ikke er noe morro! :( Det skjedde med min første... Blødde faktisk masse, og ofte friskt, trodde jeg mistet en haug av ganger. Det kan være en tvilling... Men syns det er tragisk at du må gå helt til onsdag og vente på svar, hadde ringt og spurt om å få før. Hvor langt på vei er du? Jeg husker jeg kjøpte dopler i uke 11 så jeg kunne lete etter hjertet hver gang jeg blødde, det hjalp meg masse <3
Jeg er 8+3, jeg har ringt legen og får en akuttime i dag kl 12.30, gruer meg helt forferdelig mye..
Jeg føler faktisk at alt håp er ute nå, jeg har vært oppe ihvertfall 5-6 ganger i natt fordi jeg har blødd over :( i natt kom det også en ganske stor klump jeg kan se for meg at var fosteret...
Men vi får se hva legen sier :(
 
Krysser fingrene og håper at det er uskyldig[emoji20][emoji173]️
 
Back
Topp