Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingere for dere!nei ikke nyheter jeg vil lese fra deg!5+6 i dag og blør friskt, rødt blod. Livredd for at jeg mister!! Noen her som har blødd uten at det har betydd noe? Venter på at gyn skal ringe meg tilbake for å høre om jeg kan få komme til ul, men sykepleieren mente det var for tidlig. Eventuelt får jeg ringe fastlege og høre om å måle hcg. Veldig mye stress på jobb som absolutt ikke hjelper.... Vær så snill å klore deg fast lille spiren min!! <3
Så lenge til! En måned! Håper blødningen gir seg og at det er helt uskyldig. <3Blødningen har tatt seg opp. Gyn mente det var for tidlig med ultralyd. Fått time med fastlegen 14.10 så skal måle hcg.
Nei nei. Klokken 14.10Så lenge til! En måned! Håper blødningen gir seg og at det er helt uskyldig. <3
JoooIkkje kl 14:10??
Ikke noe smerte eller vanskeligheter med å tisse nei. Blør omtrent slik jeg pleier å gjøre 1. dag med mens. Men ingen smerter.nei ikke nyheter jeg vil lese fra deg!
Men, jeg har blødd to ganger ila svangerskapet til nå... begge gangene i forbindelse med uvi... så jeg får spørre har du vanskeligheter med å tisse? eller smerter når du tisser?
og hvor mye blør du?
Vært hos legen nå. Målte hcg i dag og skal måle igjen fredag, så får jeg svaret på mandag. Tok en undersøkelse og sa at livmorhalsen var lukket så det er jo et godt tegn, men det kunne likevel være en begynnende SA. Får bare håpe lille spiren klorer seg fast!
krysser for at det bare er en rift i en slimhinne et sted, eller at morkaken kun flytter litt på seg nå... <3 klem fra meg... <3 og du vet hvor du finner meg <3Ikke noe smerte eller vanskeligheter med å tisse nei. Blør omtrent slik jeg pleier å gjøre 1. dag med mens. Men ingen smerter.
Åja! :-DNei nei. Klokken 14.10![]()
![]()
![]()