Jeg blør

Åh, krysser fingrene for deg!

Håper det er helt uskyldig!

Vært hos legen nå. Målte hcg i dag og skal måle igjen fredag, så får jeg svaret på mandag. Tok en undersøkelse og sa at livmorhalsen var lukket så det er jo et godt tegn, men det kunne likevel være en begynnende SA. Får bare håpe lille spiren klorer seg fast!

5+6 i dag og blør friskt, rødt blod. Livredd for at jeg mister!! Noen her som har blødd uten at det har betydd noe? Venter på at gyn skal ringe meg tilbake for å høre om jeg kan få komme til ul, men sykepleieren mente det var for tidlig. Eventuelt får jeg ringe fastlege og høre om å måle hcg. Veldig mye stress på jobb som absolutt ikke hjelper.... Vær så snill å klore deg fast lille spiren min!! <3
nei ikke nyheter jeg vil lese fra deg!
Men, jeg har blødd to ganger ila svangerskapet til nå... begge gangene i forbindelse med uvi... så jeg får spørre har du vanskeligheter med å tisse? eller smerter når du tisser?
og hvor mye blør du?

nei ikke nyheter jeg vil lese fra deg!
Men, jeg har blødd to ganger ila svangerskapet til nå... begge gangene i forbindelse med uvi... så jeg får spørre har du vanskeligheter med å tisse? eller smerter når du tisser?
og hvor mye blør du?
Ikke noe smerte eller vanskeligheter med å tisse nei. Blør omtrent slik jeg pleier å gjøre 1. dag med mens. Men ingen smerter.

Vært hos legen nå. Målte hcg i dag og skal måle igjen fredag, så får jeg svaret på mandag. Tok en undersøkelse og sa at livmorhalsen var lukket så det er jo et godt tegn, men det kunne likevel være en begynnende SA. Får bare håpe lille spiren klorer seg fast!

Et godt tegn at livmorhalsen er lukket, ja. Da krysser vi fingre for at det er uskyldige blødninger og at hcg stiger:)

Ikke noe smerte eller vanskeligheter med å tisse nei. Blør omtrent slik jeg pleier å gjøre 1. dag med mens. Men ingen smerter.
krysser for at det bare er en rift i en slimhinne et sted, eller at morkaken kun flytter litt på seg nå... <3 klem fra meg... <3 og du vet hvor du finner meg <3

Neiognei! Jeg krysser alt jeg har for at dette er ufarlig!

Krysser fingrene for deg frøken ❤️

Håper det er helt uskyldig blødning. Jeg kjenner ei som blødde litt igjennom hele svangerskapet.. Og fikk en fin og friskt barn :-)

I mitt forrige svangerskap blødde jeg friskt blod i uke 6 og uke 7. Det kom helt spontant og det var virkelig mye. Jeg hadde ikke smerter da, utenom de normale gravidmurringene. Ultralyd viste et hjerte som slo og at blødningen kom fra et annet sted i livmoren. Gynekologen kunne ikke forklare hvorfor det skjedde, men svangerskapet var helt normalt etter disse hendelsene, og gutten er snart 2 år:) Ønsker deg lykke til:)

Håper blødningen har avtatt i natt! Krysser fingrene for deg og den lille spiren din <3

Back
Topp