Jeg blør

Venter fortsatt på telefon

Ikke annet å gjøre en å jobbe
Og vente.

Kjære deg, du har ikke mulighet til å reise hjem mens du venter, så du slipper å sitte på jobb i en slik situasjon?
Håper de ringer deg fort, slik at du får sjekket hvordan det er <3

Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!! Håper du får time kjapt.

Kjære deg, du har ikke mulighet til å reise hjem mens du venter, så du slipper å sitte på jobb i en slik situasjon?
Håper de ringer deg fort, slik at du får sjekket hvordan det er <3
Det er mye kortere fra jobb til gyn enn hjemmefra.

Jeg får forståelse for at jeg ikke jobber effektivt, men jeg er her,jeg jobber. Nå prøver jeg å spise frokost.

Også veeeenter jeg på at telefonen skal ringe

Får frysninger i hele kroppen av å lese dette, krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning :( Masse lykke til idag ❤ Klem

Håper, men det et vel snart to timer nå, siden jeg ringte. Merkelig.

Kanskje ringe legekontoret også? Og be fastlegen ringe sykehuset? Men du vil kanskje snakke med gynekologen først. Håper han har tid til deg i dag. Og håper alt er bra med den lille❤️ Jeg tror magefølelsen automatisk blir dårlig når man ser blod, så tror ikke du kan gå etter den.

ikke noe kjekt! Håper at alt går godt likevel, og at du snart får sjekket opp i det med ul:)

Nei, Sara!!! Jeg krysser alt jeg har for deg!! Fortsatt ingen smerter, håper jeg?! Symptomer er på plass??

Kan ringe fastlegen også ja. Men har jo denne legetimen til min sønn klokken 14 hos spesialist som vi har ventet på i tre mnd. Jeg har ikke tid til å tilbringe timer på sykehuset.

Jeg har egentlig ikke tid til å vente sånn i evigheter på gyn heller, for jeg ikke time før 13, senest, kan ikke mannen være med, og han må hente guttungen på skolen.

Vi bor jo et stykke fra der vi jobber, men både gyn og legen guttungen skal til er i nærheten av jobb, bare fastlegen er det vi bor. Eller enda ti min lenger verk fra jobb,egentlig.

Dagen var liksom travel nok, med jobb, hudlege og mamma sin bursdag.

Jeg trengte ikke dette i tillegg, nei

Åneei! Dette var skikkelig trist lesning! Jeg klare ikke helt å forestille meg hva som farer gjennom hodet ditt nå. Jeg krysser fingrene og håper inderlig det er en uskyldig forklaring på dette, og at denne gangen går det bra! Det skulle ikke vært lov! Ta det med ro nå, tenk på deg selv <3 Håper du får undersøkt deg snart og at alt er bra. Tenker på deg <3 <3 Lykke til!

Synes du skal ringe gyn og sjekke at de ikke har glemt deg, for sikkerhet skyld.
Blør du like mye enda, eller har det gitt seg litt?

Krysser fingrene for deg!!:) Lykke til!

Å nei å nei :( Dette skal gå bra!! Kanskje du burde ringe gyn igjen? Sender deg en stor klem❤️

Blør du fortsatt forresten?

Krysser fingrene for deg !!!! Som jeg skreiv i annen tråd så blødde jeg (merk styrtblødning med klumper) i helga selv , og det gikk veldig bra her og.
Håper med alt jeg har at du er like heldig !!!!! <3

Back
Topp