Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det har roet seg litt daJeg blør ikke noe særlig mer nå, vi får se kvelden og natta.
Jeg har time til ultralyd i morgen tidlig kvart over åtte.
Syns du er beundringsverdig rolig!Jeg har blødd i alle mine svangerskap, men aldri så mye som dette i de to som det ble barn av. Det bekymrer meg, men så lenge krampene ikke kommer, håper jeg. Det skal merkes på mer enn tyntflytende blod å miste en liten minibaby på ca 2 cm. Det skal være kramper og klumper da.
Jeg har litt vondt i magen, men det er dønn umulig å si om det et begynnende smerter eller bare tankene mine. Om det blir skikkelige kramper så merker jeg det. I mellomtiden skal bare timene gå. En etter en.
Joda, men hvor gal i hodet hadde jeg ikke blitt da?? Ligge der alene og tenke?Ånei! Uffa meg! Jeg krysser fingrene for deg! Håper alt står bra til med lille mini i magen. Kunne du ikke dratt hjem og lagt deg på sofaen? Regner med det er full forståelse for at du trenger ro og fred. Lykke til på ul i morgen <3 klem
Jo jeg ser den, men trodde det var bedre for kroppen om man bare lå i ro? Har du kanskje en venninne eller familiemedlem som kan holde deg med selskap? Kan tenke meg at det er vanskelig å tenke på noe annetJoda, men hvor gal i hodet hadde jeg ikke blitt da?? Ligge der alene og tenke?
Det blir det nok av i kveld...