Jeg blør

Uff, så leit å høre.... Håper likevel det går bra. Har jo hørt om noen som blødde mye og likevel ikke mistet. Krysser fingre og tær for deg!

Jeg blør ikke noe særlig mer nå, vi får se kvelden og natta.

Jeg har time til ultralyd i morgen tidlig kvart over åtte.

Jeg blør ikke noe særlig mer nå, vi får se kvelden og natta.

Jeg har time til ultralyd i morgen tidlig kvart over åtte.
Bra det har roet seg litt da:) Det har ikke kommet klumper,sant?

Blir bra med ultralyd i morgen tidlig for å få en avklaring.

Lykke til!
Jeg blødde mye sist svangerskap og var sikker på at det var over, men det var det altså ikke :)

Håpe og ber og at alt står bra til med den vetle i magen :love7
Mange gode klemma sendes din vei :hug013:hug013:hug013:hug013

Jeg har blødd i alle mine svangerskap, men aldri så mye som dette i de to som det ble barn av. Det bekymrer meg, men så lenge krampene ikke kommer, håper jeg. Det skal merkes på mer enn tyntflytende blod å miste en liten minibaby på ca 2 cm. Det skal være kramper og klumper da.

Jeg har litt vondt i magen, men det er dønn umulig å si om det et begynnende smerter eller bare tankene mine. Om det blir skikkelige kramper så merker jeg det. I mellomtiden skal bare timene gå. En etter en.

Ånei! Uffa meg! Jeg krysser fingrene for deg! Håper alt står bra til med lille mini i magen. Kunne du ikke dratt hjem og lagt deg på sofaen? Regner med det er full forståelse for at du trenger ro og fred. Lykke til på ul i morgen <3 klem

Jeg har blødd i alle mine svangerskap, men aldri så mye som dette i de to som det ble barn av. Det bekymrer meg, men så lenge krampene ikke kommer, håper jeg. Det skal merkes på mer enn tyntflytende blod å miste en liten minibaby på ca 2 cm. Det skal være kramper og klumper da.

Jeg har litt vondt i magen, men det er dønn umulig å si om det et begynnende smerter eller bare tankene mine. Om det blir skikkelige kramper så merker jeg det. I mellomtiden skal bare timene gå. En etter en.
Syns du er beundringsverdig rolig!:) Krysser fingrene for deg!!

Krysser fingrene for at det skal gå bra! Lykke til på ul i morra!

Ånei! Uffa meg! Jeg krysser fingrene for deg! Håper alt står bra til med lille mini i magen. Kunne du ikke dratt hjem og lagt deg på sofaen? Regner med det er full forståelse for at du trenger ro og fred. Lykke til på ul i morgen <3 klem
Joda, men hvor gal i hodet hadde jeg ikke blitt da?? Ligge der alene og tenke?
Det blir det nok av i kveld...

Joda, men hvor gal i hodet hadde jeg ikke blitt da?? Ligge der alene og tenke?
Det blir det nok av i kveld...
Jo jeg ser den, men trodde det var bedre for kroppen om man bare lå i ro? Har du kanskje en venninne eller familiemedlem som kan holde deg med selskap? Kan tenke meg at det er vanskelig å tenke på noe annet :(

Huff Sara:( Får frysninger over hele kroppen av å lese dette! Hold ut kjære deg, så får du svar i morgen tidlig på ul. Krysser armer og bein og alt jeg har for at lille spiren har det bra!!! Lykke lykke til i morgen tidlig!! Mange gode tanker!!

Masse masse lykke til i morgen❤️

Det blør mer igjen nå. Jeg har lite tro, men vi får se. Jeg skal ta det med ro nå, mamma lager middag, vi bare er her og feirer henne rolig, så tar jeg sofaen i kveld og hører hva gyn mener etter ul i morgen

Vi får bare håpe det beste frem mot morgendagen!

Back
Topp