Jeg blør :'(

Ta det med ro, vente til i morgen, jeg krysser fingrene og håper du får se alle bra i morgen.
 
Åh! Det var kjekt å høre! Nå ble jeg så glad på dine vegne!
Ta den tiden du trenger på sykehuset da får du de svar du trenger;)
Og tenk om det er to- dobbel lykke!;)
 
Tenk om du får 2 ❤

Hva føler du nå? Er alt bare kaos?


Alt er litt rart.. Klarer ikke å forholde meg til noe egentlig , og isllefall tørr jeg ikke å kjenne på noen følelser rundt det i tilfelle alt går til h********..... Men, enn så lenge er det positivt , å det må jeg bare klamre meg til !
 
Varme tanker fra meg:Heartpink *klem*
 
Store klemmer til deg <3 håper de holder seg fast <3
 
Mange klemmer til deg<3 håper det går bra med spiren(e)!<3
 
Godt å høre at dere fikk se bankende hjerte :) Og så spennende med 2 bankende hjerter da! :) Men er det ikke sånn at med tvillinger, så er alltid den ene tvillingen litt mindre enn den andre?
 
Kjempefint å høre at du fikk se bankende hjerte:) Lykke til i morgen :)
 
Krysse fingrane og håpe på at da va bankande hjerta hos dei begge, og at dei blir værande tio ut :love7:love7
 
Ønsker deg masse lykke til, og håper at det går bra med deg :) godt at hjertene banker fortsatt <3 mange klemmer til deg <3
 
Holder seg stabilt nå iallefall, blør litt men ikke mye, ikke vondt å ikke klumper.. Så langt så bra ! *tommelopp*
 
Godt å høre at dere fikk se bankende hjerte :) Og så spennende med 2 bankende hjerter da! :) Men er det ikke sånn at med tvillinger, så er alltid den ene tvillingen litt mindre enn den andre?


Det har jeg og for meg, men vet ikke om forskjellen er der så tidlig ? Aner ikke.. Men, vil vel vise seg :)
 
Back
Topp