Jeg blør :'(

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Og det kom to klumper ut av meg isted :( er jo hell i uhell at jeg er på sykehuset .. Sykepleierne har sett på det å vi venter på legen som er på operasjon nå, så mulig det blir en ny ul.. For å konstatere om jeg har mistet eller ikke :( nå er jeg i kjelleren litt kjenner jeg :( så jo d bankende hjerte Igår :(
 
Uff, krysser fingrene for at lille hjertet fortsatt slår. Sender deg masse klemmer! <3
 
Håper virkelig det men er livredd :( ikke noen smerter eller forvarsel på dette, bare plutselig da jeg satt på do...
 
Håper at alt er bra likevel, og at du snart får svar!
 
Ånei!! Huff kan skjønne du er bekymret, håper legen kommer snart så du får sjekket det. Krysser fingrene for at det er uskyldig.
 
Prøver å tenke (uten at jeg aner) at er 9 ukers foster har litt farge .. Klumpene var nesten svarte og flate på en måte . Unnskyld detaljene .. Håper gubben kommer snart nå:( liker ikke dette :(
 
Men I alle dager? Hva er det som skjer her inne? Håper virkelig ikke det er tilfelle at du mistet...
 
Å nei og nei :( Krysser alt jeg kan for at dere får se et bankende hjerte på ul etterpå❤️
 
Ånei :( Skjønner du er redd nå. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning. <3 <3 Masse gode tanker sendes din vei <3
 
Ånei :( Hvor mye du må gå igjennom :( Håper det er noe helt uskyldig, å at hjertet banker på ultralyden <3 Krysser fingrene for dere <3
 
Et ni ukers foster er et par cm langt, med hode og armer
Fargen er jeg usikker på, men en flat klump er det ikke. Det hørtes mer ut som koagulert blod?

Håper ny ul viser liv
 
Håper virkelig det ikke er sa nå når du fikk sett hjerte i går! Som du sier så hadde du ikke smerter og kanskje det er bare en litt gammel ufarlig blod-oppsamling da du sikkert har lugget mye i ro på sykehuset? Krysser alt for deg!
 
Hold motet oppe! Med nr2 blødde jeg mange ganger. Første gang ble vi livredde, men til slutt ringte jeg ikke legen en gang... Det er fullt mulig at det går helt bra med babyen din.

Du som har vært så kvalm også og sett ett bankende hjerte. Det øker jo veldig sannsynligheten for at det går bra
 
Da har jeg vært på ul . Hjerte banket fortsatt og det var bevegelse i fosteret . Jeg må bli her en dag ekstra Pga blødningene og ta en ny ul imorgen for å sjekke siden de ikke kan garantere at jeg ikke holder på å miste .

Ja, åsså er det mulig vi såg to stk der inne .. Begge med bankende hjerte men en litt mindre enn den som tilsvarer 9 uker, men legen var ikke helt sikker (jeg og sambo syns begge vi såg bankende hjerter på begge de klumpene vi såg på .

Så nå må jeg bare ta d med ro og vente ...
 
Back
Topp