Jeg har mistet 5 ganger og en kjemisk. Mister du tre ganger etterhverandre kan du har krav på å bli utredet for habituell abort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han er nok mer lei seg enn det jeg er :/ Har opplevd det før så var forberedt, men for han er det første gang han er inkludert så tidlig i svangerskapet.Ånei lykke til videre <3 ta vare på hverandre nå! Han sliter sikkert selv også..
Dette var mange vanskelige ord. Hva er habituell abort? Har du en spire i magen nå?Jeg har mistet 5 ganger og en kjemisk. Mister du tre ganger etterhverandre kan du har krav på å bli utredet for habituell abort.
TakkSender mange varme klemmer <3
Hei. Jeg sniker litt. Trist at du mistet. Man får diagnosen habutuell abort dersom man mister tre ganger på rad med samme partner. Da har man krav på utredning (blodprøver, grundig gynekologisk undersøkelse, prøver av mannen osv.). Ventetiden er dessverre ofte lang og man må ha pause fra prøvingen mens man venter på utredning. Jeg skal få hormonbehandling og tettere oppfølging ved neste graviditet. Hvis du har mistet flere ganger burde du nok få det samme.Dette var mange vanskelige ord. Hva er habituell abort? Har du en spire i magen nå?
Jeg var hos legen i dag. Hun ville ikke starte utredning ennå da hun mente jeg var så ung og frisk ellers. Ble henvist videre til gynekolog for å se at alt er ute på mandag bare... Kjenner jeg gruer meg :/ Har aldri vært hos gynekolog før....