Jeg blør :(

Siste spire

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
❤Januarlykke 2022❤
Jeg blør masse :( ikke motivert for å dra på jobb i det hele tatt kjenner jeg... Har mistet flere ganger før. Hvor mange er nok ganger før man bør få det sjekket?
Jeg er skikkelig skuffet og uttafor...

Huff, så forferdelig.... Håper i det lengste at det går bra denne gangen!
Skulle da tro man burde bli skikkelig utredet etter å ha mistet flere ganger.

Det var ikke noe koselig å lese. Hold deg hjemme og ta vare på deg selv. Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig blødning denne gang...

Huff :-( Bli hjemme fra jobb. Slapp av og ta vare på deg selv <3 ring legen. Krysser fingrene for at alt er bra <3

Har aldri vært hos legen når jeg har mistet, alt har bare gått sin gang. Men i dag tror jeg nesten jeg må dra for smertene er så intense. Holder på å spy av smerte. Det er veldig fint å ha et sted som dette for fine tilbakemeldinger ❤️

Nei, dette var ikke noe gøy! Dra til legen så blir du hjemme i dag..

Da har jeg ringt legen, fikk time på fredag. Syns det var litt lenge til selvom jeg vet at de ikke kan gjøre noe akurat nå. Dette er like overraskende hardt vær gang :/

Da har jeg ringt legen, fikk time på fredag. Syns det var litt lenge til selvom jeg vet at de ikke kan gjøre noe akurat nå. Dette er like overraskende hardt vær gang :/

Off..føler virkelig med deg! Har selv mistet 2 ganger så vet hvor vondt det er både fysisk og psykisk:-( god klem til deg<3

<3

Bli hjemme resten av uken! ta vare på deg selv <3

Ærlig som jeg er fortalte jeg sjefen hva som har skjedd så fikk beskjed om å ta den tiden jeg trengte. Innimellom er det greit å ha en kvinnelig sjef merker jeg. Samboeren derimot ville ut å farte i dag mens jeg skulle ha hunden, som om jeg orker gå nå tur nå... Har blødd siden seks tiden i dag morges, men det renner fortsatt. Vet dere hvor lenge det er "vanlig" å blø?

Tusen takk for alle gode tanker jeg får ❤️

Så godt å ha en god sjef! Mannfolk forstår somregel fint lite av slikt. Når jeg mistet så virket ikke mannen min lei seg en gang, men skjønner det litt også for han knytter seg ikke til spiren med en gang heller. Har fått høre en gang at kvinner blir mamma når graviditetstesten er positiv og menn blir pappa når ungen er født!

Jeg husker ikke hvor lenge jeg blødde men ca 1 uke +/-

Back
Topp