No har eg ikkje lese artikkelen du linkar til.sorciere_ skrev:
Eg tippar det stortsett er rettferdig, men ikkje i alle tilfeller.
For eksempel:
Dersom aleinemora får seg sambuar, så blir ikkje det sett på som øking av hennas inntekter. Får far seg ein sambuar, så blir det sett på som ekstra inntekter og han må då eventuelt betale meir (med mindre han alt betaler max).
MEN! Det eg eigentleg skulle nevne var den saka om mora som valgte å vere heime eit ekstra år med eit barn ho hadde med ein anna mann. Sidan ho då plutselig sto med null inntekt (då regnar dei vel eit minimunbiløp ein bør kunne tjene), så måtte far betale ekstra i barnebidrag. Så då måtte plutselig far betale ekstra av at mor valgte å ikkje jobbe.
Her i huset betaler min kjære barnebidrag. Det er ikkje noko han kvir seg på, eller har noko problem med. Han meiner såklart at hanskal vere med å betale for sønnen sin.
Men at han skaffa sønnen ny pc til 15 000 kr, og andre diverse ting vert ikkje tatt med i beregninga av summen når hans beregningar av barnebidraget vert sett.
men her er det jo helt klart mor som er urimelig. hun utnytter far ved å be om ny utregning av barnebidrag for den tiden hun går ned til 0 i inntekt. hun skulle bare beholdt den vanlige avtalen om bidragsstørrelse, som hun også går tilbake til etter noen mnd når hun er tilbake igjen i jobb. her kommer igjen inn det at foreldrene må være voksne og samarbeide.
ang ny pc til din samboer sønn... dette velger han jo selv å kjøpe da. han kan velge å si at mor må kjøpe det ut fra bidragspengene. eller at de spleiser på det.