Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Men ikke om hun er blid...da vil hun bare skravle og smile. Men i bilen og når hun er trøtt tar hun den hver gangGir ikke opp helt enda.. Hun har tatt den noen få ganger med ukes mellomrom.. Så vet jo at hun kan bruke den. Prøver litt hver dag, men ikke tale om. Har jenta di tatt den hver gang etter hun tok den første gang?
O
Ikke gi opp! Prøv ulike typer! Jenta mi vil helst ha den tuppen som er anatomisk, dvs den som har en tupp som går opp på enden. Hun liker ikke de runde, og ikke for store. 0-3 mnd størrelsen er favorittenSå vi skal ikke gi opp smokken helt ennå altså!! Herregud som jeg har lyst til at han skal ta den smokken istedenfor å bruke meg som smokk. *krysse fingre*
Har prøvd det også, men bare tygger på den og spytter ut. Som om hun har glemt hvordan det fungerer etter noen uker uten. Var så tett i nesen at hun ikke klarte smokk. Men jeg fortsetter å prøve, for nå har hun begynt å suge på tommelen, og jeg skulle heller sett hun brukte smokk!Samme skjedde her! Prøvde da å gå opp en str på smokken fra 0-6 mnd til 6+mnd og nå sutter han så bare det igjen!! Halleluja!! Verd et forsøk?!
Prøv å duppe smokken i litt smoothie/eplemos beregnet på 4 mnd babyer. Da kan det være at hun suger på den og "husker" detHar prøvd det også, men bare tygger på den og spytter ut. Som om hun har glemt hvordan det fungerer etter noen uker uten. Var så tett i nesen at hun ikke klarte smokk. Men jeg fortsetter å prøve, for nå har hun begynt å suge på tommelen, og jeg skulle heller sett hun brukte smokk!
Vi har ikke begynt med smaksprøver/mat enda, men skal prøve det en gang.Prøv å duppe smokken i litt smoothie/eplemos beregnet på 4 mnd babyer. Da kan det være at hun suger på den og "husker" det