Jeg ♡ smokk!

Så vi skal ikke gi opp smokken helt ennå altså!! Herregud som jeg har lyst til at han skal ta den smokken istedenfor å bruke meg som smokk. *krysse fingre*

Så vi skal ikke gi opp smokken helt ennå altså!! Herregud som jeg har lyst til at han skal ta den smokken istedenfor å bruke meg som smokk. *krysse fingre*
Ikke gi opp! Prøv ulike typer! Jenta mi vil helst ha den tuppen som er anatomisk, dvs den som har en tupp som går opp på enden. Hun liker ikke de runde, og ikke for store. 0-3 mnd størrelsen er favoritten ;)

vi prøvde flere ganger daglig i 3 mnd med samtlige smokker på markedet å plutselig tok hun den:) endelig:) :) nå roer hun seg så raskt når hun får smokken :)

Samme skjedde her! Prøvde da å gå opp en str på smokken fra 0-6 mnd til 6+mnd og nå sutter han så bare det igjen!! Halleluja!! Verd et forsøk?! :)
Har prøvd det også, men bare tygger på den og spytter ut. Som om hun har glemt hvordan det fungerer etter noen uker uten. Var så tett i nesen at hun ikke klarte smokk. Men jeg fortsetter å prøve, for nå har hun begynt å suge på tommelen, og jeg skulle heller sett hun brukte smokk!

Har prøvd det også, men bare tygger på den og spytter ut. Som om hun har glemt hvordan det fungerer etter noen uker uten. Var så tett i nesen at hun ikke klarte smokk. Men jeg fortsetter å prøve, for nå har hun begynt å suge på tommelen, og jeg skulle heller sett hun brukte smokk!
Prøv å duppe smokken i litt smoothie/eplemos beregnet på 4 mnd babyer. Da kan det være at hun suger på den og "husker" det :)

Back
Topp