Jeg ♡ smokk!

Jeg vet!!:) vi kastet inn håndkleet og begynte med smokk etter en uke husker fortsatt lykkefølelsen. Fatter ikke hvordan vi hadde taklet livet uten ;)

Å heldige deg :-) Jeg prøver å få henne til å ta smokken jeg også... Uten hell! :-( Har ikke gitt opp enda...

Å heldige deg :) Jeg prøver å få henne til å ta smokken jeg også... Uten hell! :-( Har ikke gitt opp enda...
Ikke gi opp! Jeg prøvde daglig helt til jeg putta smokken inn i munnen hennes når hun var på nippet til å sovne i vogna. Nytta ikke å putte den inn når hun var våken og blid, heller ikke sint/overtrøtt. Tenkte at jeg bare kunne gi opp, men så bare prøvde jeg "en siste gang". :)

Her har han likt smokk, så hatet det, så likt en ny type og nå hater han det igjen... :rolleyes: Får bare prøve videre...

Smokken er fantastisk! Men nr1 prøvde og prøvde jeg men hun nektet! Minstefrøkna tok smokk med en gang og er ei mye roligere babay! Om deg har med smokken eller ikke å gjøre vet jeg ikke, men at det er topp med smokk det er jeg helt sikker på! :)

Et lite tips (vet ikke om alle har prøvd det). men jeg prøvde i en evighet med silikon smokker. Når jeg byttet til latex funket det ganske raskt :) HURRA!! fungerer perfekt til innsovning, korte oppvåkninger og bilturer.

Akkurat slikt for oss! Prøvd daglig i 4 mnd, og utallig forskjellig smokker! Så for en uke siden fant jeg fram de jeg hadde kjøpt til fødselen med navn på, NUK sine! Plutselig tok han den! Å nå sutter han som bare det! :-D helt fantastisk! ImageUploadedByBV Forum1452463453.905623.jpg

Vi er inne i en periode hvor EE nekter å ta smokk, myeeeee bedre med pupp! ;) Skikkelig slitsomt!

Aner ikke hva jeg skulle gjort uten smokk hun har heldigvis tatt den fra dag 1! Og har vært helt avhengig av den! Men nå har hun plutselig begynt med flaskenekt :( fullammer, men har ikke nok på kvelden så blir mye kaving og Grining :(

Smokk er gull, her tok han endelig smokk etter 3 mnd! Å det er kjempe fint for både baby og mamma :) her ble avent smokken som funket til slutt :)

Ikke gi opp! Jeg prøvde daglig helt til jeg putta smokken inn i munnen hennes når hun var på nippet til å sovne i vogna. Nytta ikke å putte den inn når hun var våken og blid, heller ikke sint/overtrøtt. Tenkte at jeg bare kunne gi opp, men så bare prøvde jeg "en siste gang". :)

Gir ikke opp helt enda.. Hun har tatt den noen få ganger med ukes mellomrom.. Så vet jo at hun kan bruke den. Prøver litt hver dag, men ikke tale om. Har jenta di tatt den hver gang etter hun tok den første gang?

O

Mi nekter fortsatt å ta smokken, bare brekker seg eller dytter den ut med tunga! Har prøvd 3 forskjellige siden hun var 6uker. Hun er snart 4måneder nå og skulle gjerne ha fått henne til å ta smokk før dåpen :P

Her tok han smokken skikkelig i halvannen uke før jul. Det var fantastisk! Han sovnet jo plutselig av seg selv!

MEN så sluttet han igjen. Dvs han tar den en sjelden gang, men ikke når han skal sove. En liten smak av himmel før vi ble kastet tilbake i dypet her altså. Begynner å bli alvorlig tungt å gå omkring og bysse halve døgnet nå. Håååååper på bedring!

Mi nekter fortsatt å ta smokken, bare brekker seg eller dytter den ut med tunga! Har prøvd 3 forskjellige siden hun var 6uker. Hun er snart 4måneder nå og skulle gjerne ha fått henne til å ta smokk før dåpen :P
Vi prøvde 12-13 forskjellige i 4 mnd! :-P prøvde NUK sin som vi prøvde når han ble født. Den tok han nå når han er 4 mnd:-D

Yeah yeah yeah.. gni det inn! :p Her tar hun smokk i noen sekunder for så å tygge på den eller vippe den ut med tommelen.

Back
Topp