Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gi opp! Jeg prøvde daglig helt til jeg putta smokken inn i munnen hennes når hun var på nippet til å sovne i vogna. Nytta ikke å putte den inn når hun var våken og blid, heller ikke sint/overtrøtt. Tenkte at jeg bare kunne gi opp, men så bare prøvde jeg "en siste gang".Å heldige deg Jeg prøver å få henne til å ta smokken jeg også... Uten hell! :-( Har ikke gitt opp enda...
Ikke gi opp! Jeg prøvde daglig helt til jeg putta smokken inn i munnen hennes når hun var på nippet til å sovne i vogna. Nytta ikke å putte den inn når hun var våken og blid, heller ikke sint/overtrøtt. Tenkte at jeg bare kunne gi opp, men så bare prøvde jeg "en siste gang".
Vi prøvde 12-13 forskjellige i 4 mnd! prøvde NUK sin som vi prøvde når han ble født. Den tok han nå når han er 4 mnd:-DMi nekter fortsatt å ta smokken, bare brekker seg eller dytter den ut med tunga! Har prøvd 3 forskjellige siden hun var 6uker. Hun er snart 4måneder nå og skulle gjerne ha fått henne til å ta smokk før dåpen
Samme skjedde her! Prøvde da å gå opp en str på smokken fra 0-6 mnd til 6+mnd og nå sutter han så bare det igjen!! Halleluja!! Verd et forsøk?!Her nektet hun plutselig smokk etter 4 mnd!!