Jeans

Aluni

Flørter med forumet
Nå kjenner jeg at frustrasjonen begynner å bre seg. Nå har jeg sett etter et par vanlige jeans på alle nettsider jeg kommer på, men jeg kan ikke finne noen jeans som jeg vil ha. Enten har de kun slim fit ( og min kropp passer ikke inn i slim fit i det hele tatt), eller så er de utsolgt for min størrelse eller så koster det nærmere 1000 kr ( og jeg er ikke villig til å betale 1000kr for et oar jeans som jeg kanskje bare bruker i 2-3 mnd).

Ville bare få liret av meg litt frustrasjon sånn på en søndag.

H&M har en straight jeans som er ganske fin faktisk... koster 399,- veldig fornøyd med den!!

Jeg har prøvd alle varianter, men synes ikke noen er komfortable :( synes at selve jeansstoffet er alt for langt ned, så kjennes ut som buksa sklir av hele tiden.. Så her blir det tights for alle penga ;) kjedlig, men det får gå for noen måneder :)

• Liker
Reactions: hs
Jeg finner heller ingen jeans eller andre typer mammabukser som er i nærheten av å være komfortable.

Brukte str 40 før men har ikke sjans til å komme inn i den str i mamma-jeans. Jeg har prøvd både 42 og 44 men det føles som de sklir av uansett. Og de er trange i låra, også 44-størrelsen. Så her har jeg nok gitt opp.

Har tights og en myk svart bukse. Men savner en vanlig bukse som jeg kan bruke gensere til ja..

Jeg finner heller ingen jeans eller andre typer mammabukser som er i nærheten av å være komfortable.

Brukte str 40 før men har ikke sjans til å komme inn i den str i mamma-jeans. Jeg har prøvd både 42 og 44 men det føles som de sklir av uansett. Og de er trange i låra, også 44-størrelsen. Så her har jeg nok gitt opp.

Har tights og en myk svart bukse. Men savner en vanlig bukse som jeg kan bruke gensere til ja..
Har samme problem. Problemer mitt er jo også at jeg trenger enten jeans eller en penbukse til å ha på jobb. Har bestilt et par fra mamalicios nå, får håpe at de passer

Har samme problem. Problemer mitt er jo også at jeg trenger enten jeans eller en penbukse til å ha på jobb. Har bestilt et par fra mamalicios nå, får håpe at de passer

Si fra hvordan de var da! Bootcut eller?

Jeg har tidligere hatt en mammajeans som var uten det stoffet over magen, bare med strikk som kunne strammes under magen. Likte den! Men hadde ikke tenkt oss flere barn så den er gitt bort dessverre..og finner ikke noe sånt igjen nå.

Back
Topp