Javell javell

Gratulerer så masse:)
 
Ååå blir rent overveldet av dere søte :) lille jenta har det finfint, sutter og sover og gråter litt innimellom. Det gikk rimelig fort når det først kom i gang etter tre modningspiller uten resultat. Tok en liten time fra første rie! Intenst. Men gled dere uansett, ubeskrivelig å endelig treffe mageboeren!! :D <3
 
Ååå blir rent overveldet av dere søte :) lille jenta har det finfint, sutter og sover og gråter litt innimellom. Det gikk rimelig fort når det først kom i gang etter tre modningspiller uten resultat. Tok en liten time fra første rie! Intenst. Men gled dere uansett, ubeskrivelig å endelig treffe mageboeren!! :D <3
Så herlig!:) Tenk at vi snart får oppleve det alle sammen!<3
 
Så hærlig!! Åh som jeg gleder meg til jeg får se min lille! Høres ut som dere har det veldig fint:) Regner med du ikke har fått melk enda, så da blir det vel litt gråting. Ligger hun til brystet når hun vil har du melk på tirsdag. Uff nei, gleder meg noe helt vanvittig nå.. Tenk at vi snart skal ha sånne små alle sammen..
 
Hvor mye pluss hadde du på protein og hvor høyt blodtrykk? Hadde visst litt høyt blodtrykk i går for første gang under svangerskapet, så jm mente det var enda en ting som talte for sjekk på sykehuset til helga:p
 
Hvor mye pluss hadde du på protein og hvor høyt blodtrykk? Hadde visst litt høyt blodtrykk i går for første gang under svangerskapet, så jm mente det var enda en ting som talte for sjekk på sykehuset til helga:p
Ble sendt inn på sjekk med 2+ (200) på ettermiddagsurin, på sykehuset var den steget til 3+ (rundt 18.00) mens den neste dag var over 500 og da satte de i gang. Hadde opp mot 175 i overtrykk og rundt 90 på undertrykket, men det har variert veldig og noen ganger vert tilnærmet normalt. Likevel var det de ekstreme målingene over tid(timer) de var mest bekymret for. Alt er heldigvis på vei ned igjen nå :)
 
Så bra du er på bedringens vei:) Hvordan går det med gullungen?:)
 
Lillegull har det kjempefint! Er så fornøyd og sover søtt :) melken kom sprutende i går, så her renner det over av mat - endelig :)
 
Lillegull har det kjempefint! Er så fornøyd og sover søtt :) melken kom sprutende i går, så her renner det over av mat - endelig :)
 
Lillegull har det kjempefint! Er så fornøyd og sover søtt :) melken kom sprutende i går, så her renner det over av mat - endelig :)
Så utrolig bra:) Min melk kom aldri ordentlig sist, så jeg bestiller overflod denne gangen;)

Kom hun 26. eller 27.? La inn i terminlista, ser du, men er ikke sikker på om det vart riktig;)
 
26.01.13 :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye, blir helt rørt av å lese :) Ha en fantastisk barseltid med lillegullet deres :)
 
Fortsetter på supertråden min jeg! Hurrahurra, veid meg for første gang siden fødselen i dag: ned 12kg allerede :D hurra! Mye vann i kroppen har endelig begynt å renne av, så har fått igjen føttene mine, og håndleddene! Og leggene <3 sukk! Deiilig :D
 
Fortsetter på supertråden min jeg! Hurrahurra, veid meg for første gang siden fødselen i dag: ned 12kg allerede :D hurra! Mye vann i kroppen har endelig begynt å renne av, så har fått igjen føttene mine, og håndleddene! Og leggene <3 sukk! Deiilig :D
Så herlig:):):) Hvor mye gikk du opp?:)
 
Endte opp på 26 kg fredagen jeg ble lagt inn. Syns det var mye, men mesteparten er vann helsigvis :)
Har gått opp noe sånt jeg også, men har nesten ikke vann i forhold til sist (da gikk jeg opp 2-3 skostørrelser:p), så forventer ikke å miste mer enn 6-8 kg første uka;-) Baby i magen er visst ganske normalvektig, så det blir vel opp mot 5 kg bare der:p
 
Back
Topp