Januarskravle. Godt nyttår!

Ja, det må være enkelt i en travel hverdag:)
Med lavkarbo endte jeg opp med å spise mye av det samme hele tiden....holdt på å spy av egg:p
Det er det ikke verd

Lavkarbo er ikke noe for meg heller.
 
Det ga deg rimelig fort med hagl heldigvis men blåse har det gjort hele dagen. Skulle gi deg nå i kveld og høres kanskje sånn ut, vi får se.
Her også skal det roe seg i løpet av kvelden/natten. Er lite glad i vind :sorry:
 
Det er det ikke verd

Lavkarbo er ikke noe for meg heller.
Hadde vært enklere om jeg bodde for meg selv uten barn:p
Jeg orker ikke lage forskjellige middager og hele tiden tenke på hva jeg spiser/teste nye oppskrifter:)
 
Godt nytt år :) håper 2019 blir året der jeg skal bli gravid med nr 3. Torsdag skal jeg på sykehuset igjen og sjekke hvordan det går med celleforandringene de ikke fikk fjernet med konisering. Har kroppen fikset opp selv, eller blir det ny konisering...? Blir skummelt å høre... Gruer meg :(
 
Godt nytt år :) håper 2019 blir året der jeg skal bli gravid med nr 3. Torsdag skal jeg på sykehuset igjen og sjekke hvordan det går med celleforandringene de ikke fikk fjernet med konisering. Har kroppen fikset opp selv, eller blir det ny konisering...? Blir skummelt å høre... Gruer meg :(
Krysser fingrene for at ønsket går i oppfyllelse❤️ Vi håper på å bli gravid med nr 3 i år 2019 også. Men vi nå ha prøverør.
Huff håper kroppen har fikset opp selv!
 
Hadde vært enklere om jeg bodde for meg selv uten barn:p
Jeg orker ikke lage forskjellige middager og hele tiden tenke på hva jeg spiser/teste nye oppskrifter:)

Her er rett og slett hovedfokuset å få småspiste og litt for tynne unger til å spise. Så får jeg og mannen tilpasse oss.
 
Godt nyttår hvordan går det med deg?❤️Klem
Det går sånn tålig. Jeg prøver å holde meg sterk og vise han at denne gangen gikk han virkelig for langt. Men han gjør det utrolig vanskelig for meg, for han ringer og sender meldinger i eningen. I tillegg overroser han meg med komplementer og fine ord. Så klenger han veldig på meg. Holder rundt meg hele tiden og har spurt flere ganger om han får lov til å kysse meg. Men jeg må bare fortsette å holde meg sterk og vise han at jeg mener det når jeg sier at jeg ut fått nok
 
Godt nytt år :) håper 2019 blir året der jeg skal bli gravid med nr 3. Torsdag skal jeg på sykehuset igjen og sjekke hvordan det går med celleforandringene de ikke fikk fjernet med konisering. Har kroppen fikset opp selv, eller blir det ny konisering...? Blir skummelt å høre... Gruer meg :(
Skjønner godt du gruer deg ,håper på gode nyheter og at nr. 3 snart er i magen :D lykke til;)
 
Innafor å legge seg kl.21 når man er 9 uker på vei?
 
Back
Topp