Januarskravle. Godt nyttår!

Godnatt. Legetime og svangerskaps kontroll imorgen. Må ha på alarmen. Håper frøkna sover sånn noenlunde inatt.
 
Vær forsiktig så du ikke brekker noe. Det er det ikke verd for de skrittene
Vet det, var derfor jeg kuttet turen kortere.
Jeg kunne ikke løpe, kunne for det meste ikke går fort, men gikk an å gå i vanlig tempo.
Hadde jeg gått full runde ville det tatt for lang tid.
Tok ingen sjanser
 
Godt nytt år fine deg :) Hvordan ble kvelden i går?

Den ble litt rar og fin på samme tid. Vi feiret sammen for barnas skyld der vi opprinnelig skulle være, hos noen venner av oss. Han var litt klengete noe som egentlig bare ble ukomfortabelt. Men jeg fikk satt han litt på plass, og han fikk høre det fra kompisen sin også, så alt i alt så ble det en grei kveld tross alt:happy:
 
Og med dette er første dagen av 2019 over for min del. Leggetid.
 
Godt nytt år :) håper 2019 blir året der jeg skal bli gravid med nr 3. Torsdag skal jeg på sykehuset igjen og sjekke hvordan det går med celleforandringene de ikke fikk fjernet med konisering. Har kroppen fikset opp selv, eller blir det ny konisering...? Blir skummelt å høre... Gruer meg :(
Lykke til
 
Nei nå altså, nå synes jeg alle kjendisene kan slutte å være gravide... Først Ethan & Hila Klein, og nå Erlend Osnes også... Sjaluuuu :depressed:
Innser at jeg jeg ikke følger med...... For hvem er det?
 
Jo, det er det. Han var utro mot meg en uke før julaften. Så han har virkelig klart å ødelegge både jula og familien :(
Å nei... Han har vært utro også?! For en dritt!!
 
Det går sånn tålig. Jeg prøver å holde meg sterk og vise han at denne gangen gikk han virkelig for langt. Men han gjør det utrolig vanskelig for meg, for han ringer og sender meldinger i eningen. I tillegg overroser han meg med komplementer og fine ord. Så klenger han veldig på meg. Holder rundt meg hele tiden og har spurt flere ganger om han får lov til å kysse meg. Men jeg må bare fortsette å holde meg sterk og vise han at jeg mener det når jeg sier at jeg ut fått nok
Huff skjønner det er vanskelig :( masse lykke til❤️
 
Helt greit å starte første arbeidsdag etter ferien med hjemmekontor syns jeg :)

Det gjør mannen min også.
Sjefen hans mente det var lurt, for i dag kom håndtverkere som skal flytte veggene på kontoret hand litt. (noe var blitt feil ved opprinnelig bygging i sommer så det var for lite. Det er regler for hvor små de kan være)
 
Back
Topp