Januarskravla!

Litt offtopic her, men måtte finne en måte å tagge deg på.
Skal få tak i tøfler til Frøkna, fått høre at skinntøfler er best? Vet du hva slags merke som er bra? Fins det med antiskli? Hu skal bestandig løpe og gå fort. :)
Tenkte å høre med deg siden du jobber i barnehage!
Skal se om jeg finner noen linker, men ikke store forskjellene mener jeg , de er ikke glatte under
 
Takk. Mannen skal ut å se på mandag skjønner du.
Føles som om vi er i en jungel av slike ting,...
Jeg er mest glad i biisgasrd sine, ullfor til vinteren og uten på vår/sommer, men de koster litt

utenom det så er det hipp som happ 89EF0269-5D56-4C18-AA8E-2AA8DC1172D5.pngC0D5FB21-CD70-4E52-94C0-BE2ED8D93695.png405D2EAF-8BCA-4C4F-8EB1-C19F73FB0F0C.png
 
Er en mnd tid igjen , men pr nå er det ingen grunn til st vi ikke blir godkjent sier de
Godkjent regner jeg med at dere blir. Men ventetid på plassering har jeg forstått at kan variere?
 
Vi skal ikke på vanlig liste mest sannsynlig , men vet ikke så mye om ventetider

Det der er en verden jeg ikke vet noe om, vanlige og uvanlige lister etc. Grunnet det naturlige behovet for diskresjon og personvern er det jo ikke sånn at "vi utenfor" vet så mye heller. Jeg vet at det deles listerover unger som søker hjem her lokalt ialle fall, men det er stort sett alltid mer ungdom eller i alle fall større unger , også er det jo familieplasseringer og andre i nettverk, men hvordan det egentlgi fungerer... nei, det er ikke noe jeg kjenner til. Og sånnsett ikke trenger vite heller.

Jeg har en over gjennomsnittet interesse for både fosterbarn og adopsjon, som oppsto den gang vi var ufrivillig barnløse, og ikke helt har sluppet taket i meg. Men der det (dengang) fantes aktive forum og blogger i hopetall hvor man kunne lese om adopsjonsprosessen, og både dengang og nå, ivf-karusellen, så er fosterbarn mer "i tåka" av flere grunner.

Men uansett gleder jeg meg på deres vegne til at dere skal få bruk for barnestol i bilen og alt det andre som følger med.
 
Da er januar straks over folkens.
Hva syns dere om årets første måned??

Lang, som alltid

Fasiten endte på rundt 28 timer overtid denne mnd, og det blir nok ikke helt like mye neste mnd, men en 10-15 til kanskje?
 
Helt enig, hvordan går det med deg? ❤️❤️
Veldig opp og ned. Prøver enda å fordøye de siste nyhetene:(
Spent på jobb imorgen, var borte både torsdag og fredag da jeg var helt knekt og langt nede. Vår familie har alltid vært dårlige til å snakke om følelser, så jeg skrev et brev til pappa. Ikke som et farvel da, men jeg trengte at han vet hvor glad jeg er i ham og at hva som møter oss videre, så møter vi det sammen:Heartred
 
Veldig opp og ned. Prøver enda å fordøye de siste nyhetene:(
Spent på jobb imorgen, var borte både torsdag og fredag da jeg var helt knekt og langt nede. Vår familie har alltid vært dårlige til å snakke om følelser, så jeg skrev et brev til pappa. Ikke som et farvel da, men jeg trengte at han vet hvor glad jeg er i ham og at hva som møter oss videre, så møter vi det sammen:Heartred
Ja det er fint. Kanskje du burde bli sykmeldt for å kunne ta litt nedetid? Kjenner jeg er veldig lei meg for deg ❤️håper du klarer å nyte tiden som er igjen.
 
Back
Topp