Januar

Er jeg sistemann her? Nesten så jeg skulle ha flytta over til februar kanskje?

Hadde innsett i dag. Vi fikk ut 12 egg, de hadde befrukta 5, men de 4 andre hadde utvikla seg så tregt så det ble kun 1 gullegg til innsett...ingen frys mao.

Så vi får bare krysser fingrene for jeg tror ikke jeg håndterer å gå gjennom dette igjen...

Føler alle her er så tøffe, men jeg har hatt det hælt jævlig i denne perioden og det stritter i hele meg mtp å gå gjennom dette igjen så..

nei. Får bare krysse fingrene for gullegget.
Jeg fikk ut 8 (av 14 eggposer), kum 3 lot seg befrukte og kun ett som var godt nok på innsett dagen, et til hadde heldigvis kommet seg dagen etterpå og er fryst ned.

Men jeg har vært en evig berg og dalbane under alt dette! Det tærer veldig på kropp og sjel, men enden av visa er det jo et verdig mål [emoji173]

Murrer litt i eggstokkene kjennes det ut som.. hmmm..

Da var det på tide for meg å bukke ut av januarklubben. Jeg skriver CD1 i dag og får vel finne meg en ny prøvegruppe i en forhåpentligvis nær fremtid.

Til dere som fortsatt ruger, masse lykke til! :)

Sender deg en god klem. :Heartred

Ser ikke ut for at det gikk for oss heller denne mnd!

Vedlegg

• 20170204_074856.jpg
    20170204_074856.jpg
    434,9 KB · Visninger: 87
Hvordan går det med dere som fortsatt ruger? Merket noen symptomer?
Jeg er på rugedag 10 og kjenner meg egentlig helt lik som ved mine andre forsøk.. :p

Hvordan går det med dere som fortsatt ruger? Merket noen symptomer?
Jeg er på rugedag 10 og kjenner meg egentlig helt lik som ved mine andre forsøk.. :p
Jeg er 10 dpo/rd 7! Ingen symptomer..

Rugedag 10, ikke noe spennende her heller...

8dpo,rugedag 5 - ingen symptom, bortsett fra lutinus sine bivirkninger. Dagane går så syyyykt sent:arghh:

Jeg har masse gravidsymptomer, men vet ikke hva jeg sku tro. Hadde jo innsett på torsdag. Livmora jobber som søren, jeg takler ikke press på magan av klær/seler, eller at ungene ligger oppå. Jeg har vært småkvalm et par dager og jeg er driiiitrøtt for tiden.
Men jeg tenkte det bare var medisiner elns?

14 dpo, rugedag 12, og blenda hvit test... tester til onsdag bare for å gjøre det, men vet allerede hva svaret blir..

14 dpo, rugedag 12, og blenda hvit test... tester til onsdag bare for å gjøre det, men vet allerede hva svaret blir..

Leit altså :(
Har dere flere egg å gå på?

Back
Topp