Januar

Jeg ruger på et 8-delt egg! :D :D
Fikk ut 20 egg på fredag, 17 modne og 13 befruktet. Av de 13 var alle av helt perfekt kvalitet, og alle har utviklet seg til 8-delt i dag :woot:Det er så uvirkelig! Første gang på over 5 år vi har vært så nært :D

Grattis med et suverent resultat! :)

Kjedelig :/
Jeg opplever det samme nå om dagen, bare at jeg fortsatt har et par dager igjen til IKM.
Har hatt to dager med positive tester, men i dag nesten helt usynlig strek igjen...
Pokkers altså, blir min fjerde kjemiske på et år :/

Jeg må spør, hvor lang tid tok det før testen ble negativ igjen, eller tok du blodprøver?

Jeg må spør, hvor lang tid tok det før testen ble negativ igjen, eller tok du blodprøver?

Ikke tatt noen blodprøve. Hadde positive tester 10 og 11 DPO. 12 DPO var det bare en grå skygge... Har ikke testet siden. Må vel egentlig ta en til snart for å sjekke at det er helt over..

Har du fortsatt positiv test?

Ikke tatt noen blodprøve. Hadde positive tester 10 og 11 DPO. 12 DPO var det bare en grå skygge... Har ikke testet siden. Må vel egentlig ta en til snart for å sjekke at det er helt over..

Har du fortsatt positiv test?

Ja, tok en til nå nettopp og fortsatt positiv. Jeg er 17DPO i dag. Frister ikke med blodprøve for å si det sånn...

Nei, men de har ikke blitt spesielt svakere heller nå så jeg forstår ikke helt hva som skjer. Trodde det ville gå fort ut av kroppen siden det ikke er snakk om mange dagene det kan ha festet seg. Får bare smøre meg med tålmodighet

Hva slags tester bruker du? Kan det være et kvalitetsproblem?

Vær forresten obs hvis du skulle få smerter, for rare graviditetstester kan i noen tilfeller være graviditet utenfor livmor... :/

Hva slags tester bruker du? Kan det være et kvalitetsproblem?

Vær forresten obs hvis du skulle få smerter, for rare graviditetstester kan i noen tilfeller være graviditet utenfor livmor... :/

Jeg bruker Clearblue digital og pluss. Etter å ha lest hva det går i så må jeg nok bare ta den blodprøven i morgen tidlig hvis jeg får en ny positiv test. Kaldsvetter allerede bare med tanken :dead:

huh? Jeg har fått beskjed om å ta graviditetstest 15 dager etter innsett. Kan den være fake positiv da og?

Jeg skal ha omsett i morgen om egget tåler opptining...
Grugleder meg! Ble gravid på første forsøk, men det endte i dødfødsel i september, så er både redd og spent denne gangen!

I dag kom testetøsa over meg, og det bare på rugedag 6. Men testen var klart positiv, så jeg er gravid❤️

I dag kom testetøsa over meg, og det bare på rugedag 6. Men testen var klart positiv, så jeg er gravid❤️
Ååå gratulerer :) klør i fingrene her også for å teste, en uke igjen til testdagen :p

Back
Topp