Januar

Mammadrøm

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oppretter en gruppe for oss som starter det nye året med friskt mot og håp om å lykkes! Vi holder på med søskenforsøk ved riksen(uttak uke 10), men skal ha et forsøk på fertilitetssenteret i januar mens vi venter!

Da er vi offisielt i gang med dette forsøket :D Holder på å trappe opp på Metformin nå og begynte med p-piller i går, da blir det spraystart 2/12 og sprøytestart 21/12. Siden jeg har lest om fæle bivirkninger gruer jeg meg litt til lang protokoll :wacky:

Hei,
Er usikker om jeg skal være har eller i desember. Uttak kan skjer i uka 52 eller 1!
Det er ivf#2 og hører til Ullevål. Jeg skal begynner med nesespray den 28/11 og skal på kontroll den 20/12

Siste gang gikk jeg med sprøyter for 11 dager med uttak på dag 14...

Håper at vi lykkes denne gang!

(Skal kopiere denne også i desember tråd ;) )

Hei,
Er usikker om jeg skal være har eller i desember. Uttak kan skjer i uka 52 eller 1!
Det er ivf#2 og hører til Ullevål. Jeg skal begynner med nesespray den 28/11 og skal på kontroll den 20/12

Siste gang gikk jeg med sprøyter for 11 dager med uttak på dag 14...

Håper at vi lykkes denne gang!

(Skal kopiere denne også i desember tråd ;) )

Lykke til! :)

Slenger meg inn her jeg også. Var så heldig å få telefon i dag om uttak i uke 3! (4 uker før vi egentlig skulle) Superhappy! :happy093
Jeg skal ha kort protokoll så tenkte å hente ut resten av medisinene i neste uke. Hvordan ligger dere an?
Dette er vårt første IVF/ICSI, så er veldig spent og nervøs.

Vi skal ha fryse forsøk i naturlig syklus i slutten av januar :)

Hiver meg inn her jeg også! Først forsøk på oss i januar, starter med kort protokoll mot slutten av uke 1.
Sykt spent, og klarer nesten ikke tenke på noe annet for tiden.
Skal kjøpe inn medisiner nå neste uke og mentalt forberede meg på sprøytestart :nailbiting:

Da kan jeg endelig hive meg på en gruppe! Hadde forsamtale i august, men måtte fikse stoffskifte.. så nå har jeg endelig fått klarsignal og startet med nesespray 22.desember [emoji2] skal ha icsi i Porsgrunn med innsett i uke 4 [emoji7]

Lite obs varsel til dere som skal starte opp i januar- det er nå nesten helt tomt for orgalutran i hele landet! De fleste får inn igjen i januar, men veldig varierende når. Jeg skulle hatt 5-pakningnen, men fikk kun fatt i 4 enkle [emoji52]

Back
Topp