JANUAR-MAMMANES TIPPELISTE FOR KJØNN:)

Magefølse: Jente
Kinesisk Fødekart: Jente

Må si jeg har en veldig følse på gutt også. Men lurer på om det er ønske tenking :P Ringtesten har jeg ikke prøvd enda.
Nå skal de sies (ang kinesisk fødekart) at hadde unfangelsen kjedd 1 uke senere hadde jeg hvert 1år eldere på alderen og resultate hadde blitt gutt.

Glemte hjerteslag: Jente

Var 155 i uke 9+6. Men det er kanskje litt tidlig å si da.. ?

Magefølelse:     Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:    Ringtesten:    Ord.UL:
50/50              ?                   jente                        jente

Magefølelse: har en litten feeling på at det blir jente samtidig, har blitt mer jentete av meg etter jeg ble gravid og jente klær (til krabaten) tiltrekker meg inni butikker fremfor det gutteklærne gjør

*Nathe* som nå er ~~Svima~~

Hjertelyd: 150

Ultralyd:
Gutt 

Magefølelse: Hadde hele tiden følelse på at det ble jente   
Hjerteslag: Vet ikke 
Kinesisk Fødselskart: Jente
Ringtesten: Gutt  
Ord.UL: Fikk vite i dag at vi skulle få en liten prins:):) Ble litt sjokka, selvom kjæresten min har sagt hele tiden at det blir en gutt:)

Oppdatert;)
unnskyld at jeg tok så lang tid å skrive dere inn her, har hatt lite tid til å sitte på pcen i det siste. men nå har jeg endelig tatt meg tid og lagt alle inn...
viss det er flere så skriv dere på.

Hjerteslag på 148. Storebror sin låg på 145 i uke 16

Har ikke testet ut verken kinesisk kart eller ringtest, og husker ikke hjerteslagene fra legesjekken heller, men magefølelsen sier det blir jente denne gang...

Magefølelse sier gutt nå :)

Magefølelse: gut (pappaen skråsikker på jente;) Hjerteslag: jente Kinesisk horoskop: jente Ringtest: Gut

Oppdatering:

Magefølelse: Jente
Hjerteslag: Jente
Kinesisk: Jente
Ringtest: Jente
Ord. UL: Jente

etter hjertelyd så burde sko me hatt jenta men inni magen min så e d nok en liten prins <3

Magefølelse: Gutt
Hjerteslag: Gutt
Kinesisk fødekart: Gutt
Ringtesten: Gutt
Ord UL: Gutt. 

Sprøtt, hehe :) 

Back
Topp