JANUAR-MAMMANES TIPPELISTE FOR KJØNN:)

Magefølelse:     Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:    Ringtesten:    Ord.UL:
Gutt                    ?                      Gutt                                   Jente               ?

Magefølelsen min sier to gutter (bare fordi jeg helst ikke vil det)
Fødselskartet sa jente og det samme gjorde ringtesten, så da håper jeg det stemmer :)

Magefølelse: jente Kinesisk fødselskart: jente Ringtest: jente Hvor mange uker må man være når man kan gå ut i fra hjerterytmen?

Magefølelse: Jente
Ringtesten: Jente
Kinesisk fødselskart: Jente
Ordninær UL: Gutt <3 

Jeg tipper at det er en Gutt.
Kinesisk fødekart; jente.
Fortsettlese følger

Magefølelse: Jente
Ringtest: Jente
Kinesisk kart: Gutt (men det var det sist og og ut kom ei jente :P spennande =)

Magefølelse:     Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:    Ringtesten:    Ord.UL:
Jente                        ?                             Gutt                     Jente             ?

50/50                                            jente                                 gutt

Magefølelse
jente     
hjertelyd 

Kinesisk Fødselskart
jente

Ringtesten
Jente/gutt

Ord.UL

Gutt Jente Jente

magefølelse er jente.
kinesisk fødsels kart sier jente. :)

*3 skal bli 4* skrev:
magefølelse: en av hver, eller jente
kinesisk kart: gutt
ring testen: jente og gutt eller så mener den jente nå og gutt neste gang :)

gjør mitt om til jente, gutt, jente

tips til ring testen.
man kan ta den på håndledde oxo.
og om man har barn fra før vil den vise de først så det du venter nå og så det du får neste gang og hvor mange :)

Gutt  ? Jente   Gutt  ?

Magefølelse: Gutt
Kinesisk Fødselskart: Gutt
Ringtesten: Gutt

:)

Back
Topp