JANUAR-MAMMANES TIPPELISTE FOR KJØNN:)

Tamita<3

Glad i forumet
JANUAR-MAMMANES TIPPELISTE

Tenkte jeg skulle lage en tippe liste for det som gjemmer seg i magene våres, må jo ha det gøy mens vi venter;)

Det finnes uttallige kjerringråd, statistikker og et kinesisk fødselskart for å kunne påvise kjønnet på den lille i magen, men til syvende og sist er det vel ordinær ultralyd som gir et sikkert svar :)
Det aller sikkreste svaret er det som ligge i armene våres i Januar 2013 en gang<3

Tenkte det kunne være morsomt med en tippetråd der vi kan se om magefølelsen, kjerringråd og hjertelyd stemmer overens med ord. UL/fødsel :)
Om du tror på det eller ikke er det samme - er bare morsomt å se hva vi gjetter, finner ut og kommer fram til :)

Skriv ned det du kommer fram til etter hvert + magefølelsen din, så fører jeg det inn :)

Hjerteslag:
Under 140 = Gutt
Over 140 = Jente

Kinesiske fødselskart:
http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Ringtesten:

Tre en ring gjennom et hårstrå(ditt eget)
Legg deg flat på ryggen
Holde den over magen som en pendel.
Svinger den fram og tilbake = gutt
Går den i sirkel = Jente

Magefølelse:     Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:    Ringtesten:    Ord.UL:
MisAngelitos:                 Jente              Jente                         Jente                 Jente        Gutt
Frk Baby i magen ^ ^,    Gutt                                            Gutt                    Jente             Gutt
Hemmelig en stund!        Gutt                                            Gutt
~~Svima~~                    50/
 50        Gutt                            Jente                                   Gutt
*3 skal bli 4*                 Gutt             Jente                         gutt                     Jente
Samuels hjertemamma     Jente
Side                             Jente              Jente                 Jente                  Jente                 Jente
sprattus                       Gutt                                              Jente                Jente/Gutt
SingSing                                                                         Jente
Adriana_74                   Gutt                                                Gutt
suschi                          Jente                  Gutt                   Jente                     Gutt
michelle8                    Gutt                                          Jente                        Jente        Gutt
Tuppeline                     Gutt                                                Gutt                   Gutt
Rønni                           Gutt                                               Jente                    Gutt
Puddingen i magen        Gutt                                               Jente
millacam                      Gutt                                                   Gutt                 Jente
nita                               Gutt                                                Jente                   Jente
Tova                           Jente                                                Gutt                   Jente
~~11.01.2013~~       Jente                                              Jente                  Jente
Januar2013 <3            Jente                                             Jente                 Jente           Gutt
storesøster                Gutt                                               Jente
TeaCup                       Jente                                             Gutt                     Jente
sogn78                        Jente                                             Gutt                  Jente
BelleventerNr3            50/50                                              Jente                   Gutt
Januarspire                   Jente                                             Jente                  Jente/Gutt
ninamerete                   Jente                                            Gutt                    Jente
kailin                           Gutt                  Jente                      Jente                  Jente            Jente
*JanuarSpire2013*      Jente                                          Jente
Kakken                       Gutt                 Jente                         Jente                    Gutt
kamilla82                   Gutt                                              Gutt                      Gutt
Kristianne                 Jente                                            Gutt
Jannamor                Gutt                                              Gutt                        Gutt
R84                         Gutt                                            Jente                       Jente
mrs_mamma            Gutt                   Gutt                   Gutt                         Jente
Detsøteliv                Gutt                                           Jente                         Jente
SciopeiA                    Gutt                 Jente                 Jente
MammaNøtte             Jente                                         Jente                        Jente
jc                         Gutt                      Jente                 Jente
Madhoi!                    Jente                 Jente                  Jente                        Jente
aeb83                      Gutt                  Gutt                       Jente                     Gutt               Gutt
Eskimoen                Gutt/Jente                                      Gutt                        Gutt           Jente
Sillig                         Gutt                                             Gutt
-Exotic-                    Jente                 Jente                    Jente
Charlotte93              Gutt/Jente                                       Jente                      Jente
Sunshine9843              Jente                                           Jente                      Gutt            Gutt
BondeFru                  Jente
januarbarn2013        Gutt                     Jente                   Jente                       Gutt
Princess88                Gutt                   Gutt                     Gutt                      Gutt               Gutt

Magefølelse:     Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:    Ringtesten:    Ord.UL:
Gutt  ? Gutt   ?  Vente litt med den

Magefølelse: Gutt
Kinesisk fødselskart: Gutt
Jeg har veldig lave hcg verdier, det kan også tyde på gutt

Magefølelse: gutt.....?
Kinesisk fødselskart: jente

Magefølelsen er vel litt frem og tilbake. Hadde vært gøy med en gutt,men kan nesten ikke se for meg annet en ei jente :-)

Rettelse: Gutt står det på fødselskartet!! må jo ha sett feil. har stemt begge gangene med jentene, vi får se da :-)

Kan noen dobbel sjekke for meg? april var unnfangelsen og jeg er 30 når h*n kommer, men blir 31 det året om det har noe å si....

*Nathe* skrev:
Magefølelse: gutt.....?
Kinesisk fødselskart: jente

Magefølelsen er vel litt frem og tilbake. Hadde vært gøy med en gutt,men kan nesten ikke se for meg annet en ei jente :-)

Rettelse: Gutt står det på fødselskartet!! må jo ha sett feil. har stemt begge gangene med jentene, vi får se da :-)

Kan noen dobbel sjekke for meg? april var unnfangelsen og jeg er 30 når h*n kommer, men blir 31 det året om det har noe å si....

sjekket det og det står jente:)
tar 50/50 på deg på magefølelse viss det er greit;)?

magefølelse: en av hver, eller jente
kinesisk kart: gutt
ring testen: jente og gutt eller så mener den jente nå og gutt neste gang :)

litt dumt når det er 2 forskjellige fødselskart. den ene sier gutt og den andre jente. hvilken er rett? babyverden sier jente og barn i magen sin sier gutt!! ha ha

Ja det er greit :-)

du så på babyverden sin? sjekk barn i magens fødsels kart ;)

Tipper det blir ei jente denne gangen, har en liten magefølelse for det...men samtidig syns jeg det er rart hvis jeg klarer produsere noe annet enn gutter..er jo liksom det jeg kan :-) Men samtidig så har vi kun jentenavnet klart denne gang, dessuten hatt litt forskjellig svangerskap sålangt så derfor tror jeg det er ei jente :-) Men håper like mye på en gutt..bare så det er sagt!

Jente                        ?                             Jente                     Jente             ?

Magefølelse: gutt Ringtest: jente/gutt Kinesisk kart: jente

Gutt på de to kinesiske fødselskarta jeg har sjekket. Det ene stemte ifht. jentene, men ikke BV sitt. Har to jenter fra før, og da er det visstnok 75% sjanse for at det blir ei til. Men alle mine søskenbarn og alle ungene de har fått har vært først to av samme kjønn og så har den tredje blitt motsatt.

Magefølelse: Gutt
Kinesisk fødselskart: Gutt
  Har 2 jenter fra før.Har stor mage følelse på gutt siden svangerskapet er noe annerledes.har vært mye kvalm noe jeg ikke var i det hele tatt med jentene.
Og har hatt skikkelig tunge og vonde pupper som også er nytt.

magefølelse : jente
ringtest: står bare stille :p
kinesisk fødselskart : jente

Gutt jente jente

Magefølelse:   Gutt   Hjerteslag:     Kinesisk Fødselskart:  Gutt  Ringtesten:  Gutt  Ord.UL: Jente :)

magefølelsen: gutt? (er så kvalm nå, det var eg kje når eg venta jenta. )
kinesisk fødselskart: jenta
ring testen: gutt.

Blir spennande å sjå på ultalyd =))

magefølelsen: gutt! (er utrolig kvalm denne gangen, det var jeg ikke når jeg venta jenta. )
kinesisk fødselskart: jente
ring testen: hakke prøvd :)

Gleder meg til og på UL :)

Back
Topp