Januar barn og barnehage?

Da er det noe som heter søskenprioritet :) - hvis du søker samme barnehage.

Usikker på hva det betyr hvis man har barn født mellom 1. sept og 31. des... Men nå får jo vi januarbarn :)

Men om småen kommer i januar- så må man fortsatt vente til høsten 2015 før man får plass? selv med søskenprioritering?
 
i bhg vår står søskemprioritering høyt på lista. men jeg lurer på noe. Om jeg ønsker dette barnet i bhg fra januar 2015, må jeg søke om plass fra august og betale plass for han/henne i et halvt år??
 
Men om småen kommer i januar- så må man fortsatt vente til høsten 2015 før man får plass? selv med søskenprioritering?

Tror du kan søke opptak samme år. Men da må du betale for plassen fra august. Hørt om babyer som er 7 mnd når de har begynt i barnehage.
 
Tror du kan søke opptak samme år. Men da må du betale for plassen fra august. Hørt om babyer som er 7 mnd når de har begynt i barnehage.
Synes det er litt drøyt når barn på 7 mnd begynner i bhg. Hallo.... Stakkars, hvor ble det av den trygge oppvekTSten lissom?
 
Synes det er litt drøyt når barn på 7 mnd begynner i bhg. Hallo.... Stakkars, hvor ble det av den trygge oppvekTSten lissom?

Ja, det er veldig tidlig. Faren var student og moren måtte begynne å jobbe for å tjene til livets opphold.
 
Ja, det er veldig tidlig. Faren var student og moren måtte begynne å jobbe for å tjene til livets opphold.
Daså., men når foreldrene har mulighet så synes jeg egentlig at de skal være så lenge hjemme med dem som mulig.
 
Back
Topp