Januar baby?

Odelia

Flørter med forumet
Lurer på om jeg kan være gravid igjen <3

Hadde EL forrige helg, fem dager etter samleie kom det litt rosa/brunt blod i trusa - kanskje det var en festeblødning! Idag våknet jeg skrubbsulten og litt svimmel. Har hatt murringer i noen dager også.

Men det er nok for tidlig å ta test enda. Hva tror dere? :)

Hadde vert stas med søsken! Vi ønsker to tette :)
 
Spennende! :) jeg har sett flere som har hatt svak+ kun en uke etter el.... ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det skal jeg gjøre! Håper :)
Er du gravid?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nope, har en viss tante på besøk as we speak...:p Men er klar for ny pp rett etter påsken!;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei Odelia. Da ligger vi vel likt. hadde også el rundt forrige helg. Vet ikke helt når jeg skal teste, men tenkte i utgangspunktet å vente på menstruasjon.(som jeg håper ikke kommer) spennende tider. :) Lykke til:)
 
Hei Odelia. Da ligger vi vel likt. hadde også el rundt forrige helg. Vet ikke helt når jeg skal teste, men tenkte i utgangspunktet å vente på menstruasjon.(som jeg håper ikke kommer) spennende tider. :) Lykke til:)
Så spennende! :)
Jeg tenker å vente jeg også. Hadde veldig lyst å ta en test idag tidlig, men det er nok alt for tidlig og jeg hadde vel fått ett negativt svar :)
Håpe håpe for oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og lykke til du også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det:)
Tok en el-test i dag nå og den var positiv så vet jaggu ikke hva som skjer med denne kroppen.
Hvorfor jeg tok den testen kan man jo spørre seg om. jaja, blir ikke nå mindre tullerusk;)
 
Takk for det:)
Tok en el-test i dag nå og den var positiv så vet jaggu ikke hva som skjer med denne kroppen.
Hvorfor jeg tok den testen kan man jo spørre seg om. jaja, blir ikke nå mindre tullerusk;)
Da er det bare en ting å gjøre vettu ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her :/
Har veldig lyst å ta en i morgen, men vet ikke om jeg tørr.. Hva med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg Tok for en time siden, jeg klarte ikke å dy meg. Det endte med skuffelse ja :( meen, det er vel i tidligste laget enda, skuffa uansett ;) ikke var det morgenurin heller. Så krysser for at det kommer to streker i helga. :)
 
Jeg Tok for en time siden, jeg klarte ikke å dy meg. Det endte med skuffelse ja :( meen, det er vel i tidligste laget enda, skuffa uansett ;) ikke var det morgenurin heller. Så krysser for at det kommer to streker i helga. :)
Krysser også fingrene for deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp