Januar 2026 :)

Hei! Håper det er greit å hoppe inn her med et lite spørsmål, og bare gi beskjed hvis ikke! Er det noen av dere som har litt oppdatert erfaring med svartid på dialogmelding ved Ullevål? Meldte inn mens for planlegging av forsøk for en uke siden, men ikke hørt noe enda. Usikker på hvor lenge vi må forberede oss på å vente for å planlegge (alt av resepter er i orden da vi har gått privat tidligere). Tusen takk for hjelpen om noen har noen erfaringer å komme med!
Hei! Skulle dere starte denne syklusen eller blir det første gang på Ullevål og må bare få dato for start? Når jeg for eksempel har avtalt et forsøk som nå i januar så får man svar veldig raskt gjerne samme dag eller dagen etter men om det er for å avtale når dere skal starte så kan det ta opp til 10 dager verste fall 15 :Heartred Finnes også en tråd for oss som heter : Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Last edited:
Hei! Skulle dere starte denne syklusen eller blir det første gang på Ullevål og må bare få dato for start? Når jeg for eksempel har avtalt et forsøk som nå i januar så får man svar veldig raskt gjerne samme dag eller dagen etter men om det er for å avtale når dere skal starte så kan det ta opp til 10 dager verste fall 15 :Heartred Finnes også en tråd for oss som heter : Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Det var bare for å avtale oppstart, så da skal jeg prøve å smøre meg med tålmodighet! Tusen takk for svar (og tips om annen tråd), hjelper å ha et slags estimat å forholde seg til!

Nå må jeg spørre dere som kanskje har litt med erfaring - har den graderingen på embryoene/blastocyst mye å si? Vi har fått veldig fine resultater i dag men er litt usikker hvor mye håp jeg kan legge inn i det :smiley-ashamed004

Vi fikk i hvert fall 5AA, 4AA, 4AA, 4BA og 4BB
5AA og 4AA er de beste graderingene dere kan få- så det er veldig fine tall. Selvom det ikke er noen garanti (jeg har testet godt graderte embryo som likevel hadde kromosomfeil og abortert med et 5AA embryo som mest sannsynlig også hadde det), så er sannsynligheten for at embryoene er euploide MYE større ved gode graderinger. Det er et kjempegodt tegn at dere også har så mange som har gradert seg høyt. Jeg ville vært svært fornøyd med dette resultatet :happy119 :Heartred

Takk for svar!! Vet du om de generelt har innsett på helg eller om det bare gjøres når det er spesielle grunner til det? Hvis jeg er good til å sette inn på lørdag vil jeg jo gjerne sette inn da og ikke vente heeelt til mandag :smiley-ashamed005
Rimelig sikker på at de med styrt syklus får innsett i ukedag altså.. Er jo dårligere kapasitet på helg så de tar bare de som må. Men så bra slimhinnen bygger seg opp!

IMG_0106.jpeg

Hva tror dere, øverste testen er fra idag tidlig på morningen.. 4 dpt.. man blir jo helt gal av dette :smiley-ashamed004 :pompus::nailbiting:

Melder meg inn her. Uttak blir på mandag. Forhåpentligvis innsett til torsdag. Kan ikke alle utrykkene, men jeg var på kontroll i går. 7 egg på høyre side, flere egg på venstre side (vanskelig å telle pga stor dermoidcyste der). Ledende egg 17 mm. Jeg skal sette ovitrelle kl 21 i kveld. Uttak 0830 på mandag.

Andie19 - 32 år -b2 - forsøk 1 - uttak 9/2 - innsett 12/2

Back
Topp