Petit.cookie
Forelsket i forumet
når skulle du ha blodprøve?Heldigvis 3 fine egg på fryseneste symptomet jeg har er murring og litt andpusten
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når skulle du ha blodprøve?Heldigvis 3 fine egg på fryseneste symptomet jeg har er murring og litt andpusten
![]()

Jeg tror ikke jeg skal ta blodprøve, fikk bare beskjed om å prate med de på fredag og melde inn status på graviditetstestnår skulle du ha blodprøve?![]()
Men vurderer å gjøre det hos fastlegen min bare for å bekrefte at ting ser foreløpig bra ut! Da blir det nok neste uke (18 dpo ca.)
Aaah oki, ja høres bra utJeg tror ikke jeg skal ta blodprøve, fikk bare beskjed om å prate med de på fredag og melde inn status på graviditetstestMen vurderer å gjøre det hos fastlegen min bare for å bekrefte at ting ser foreløpig bra ut! Da blir det nok neste uke (18 dpo ca.)
Du da?![]()
Her går det bra 5+0 i dag og 3+ på Clearblue 
Har symptomer som varierer litt med kvalme, sensitive bryst, murring og elendig nattesøvn 
Ååå så bra at du har fått 3+, har selv enda ikke testet med digital. Men nå er testene blitt veldig mørke i fargen så ser heldigvis stigning som er forenlig med HCG stigning! Øverste test er i dag 13 dpo (3+6), blir nok digital på fredag 15 dpo! Skulle du ta blodprøve og når?Aaah oki, ja høres bra utHer går det bra 5+0 i dag og 3+ på Clearblue
Har symptomer som varierer litt med kvalme, sensitive bryst, murring og elendig nattesøvn
![]()

Ser kjempefint ut!Ååå så bra at du har fått 3+, har selv enda ikke testet med digital. Men nå er testene blitt veldig mørke i fargen så ser heldigvis stigning som er forenlig med HCG stigning! Øverste test er i dag 13 dpo (3+6), blir nok digital på fredag 15 dpo! Skulle du ta blodprøve og når?![]()
Ja! Jeg tok blodprøve for en uke siden på 14dpo og den var på 273 
Åå så braSer kjempefint ut!![]()
Ja! Jeg tok blodprøve for en uke siden på 14dpo og den var på 273
![]()
har du også tatt en etter 48 timer eller holdt det med den ene?Nei, fikk bare den ene med riksen men hadde vært fint med en til heheÅå så brahar du også tatt en etter 48 timer eller holdt det med den ene?
Har du fått time for første UL? Og såfall når blir det?Nei, fikk bare den ene med riksen men hadde vært fint med en til hehe

Ja! 4/3Har du fått time for første UL? Og såfall når blir det?![]()
Da er jeg 8+0