Januar 2026 :)

Min donor henter ut egg i løpet av et par dager og min manns sperm venter spent på frys. Jeg har akkurat hatt EL og vi prøver selvsagt selv i mens vi venter. Men er veldig klar for å starte stimulering ved neste mens for å få ett donoregg . Vi velger donor pga min alder. Tiltross for at de sier jeg er ferilite. Prøvd 2 år selv og 3 mislykkede IVF forsøk .
De ringte fra klinikken at donor hadde blitt syk og derfor utsatt til hennes neste syklus. Hvis alt går etter planen blir det oppstart ved min IKM i mars. Så da må jeg vel hoppe til mars gruppen. Imens prøver vi selv selv om det er ganske usannsynlig at det går.
Gratulerer med graviditeter❤️ og masse lykke til til dere andre ❤️

De ringte fra klinikken at donor hadde blitt syk og derfor utsatt til hennes neste syklus. Hvis alt går etter planen blir det oppstart ved min IKM i mars. Så da må jeg vel hoppe til mars gruppen. Imens prøver vi selv selv om det er ganske usannsynlig at det går.
Så kjedelig :Heartred Vi sees igjen i mars gruppen vi da :Heartred

ååå det var kjedelig ja :Heartpink men da krysser vi alt for at Mars blir lykke måned eller et litet mirakel i mellomtiden!

2-3 på 10dp5t :love017og det begynner faktisk synke bittelitt inn at jeg faktisk ER gravid!

Selv om syndromene fremdeles er lik null og man alltid har en del tvil når man aldri har hatt positive tester før.

Men jeg begynner så smått få litt troa:Heartred
IMG_3648.jpeg

2-3 på 10dp5t :love017og det begynner faktisk synke bittelitt inn at jeg faktisk ER gravid!

Selv om syndromene fremdeles er lik null og man alltid har en del tvil når man aldri har hatt positive tester før.

Men jeg begynner så smått få litt troa:Heartred
Vis vedlegget 478800
Gratulerer! Dette er absolutt ekte!

Og jeg er på 5+5 og har fortsatt ingen symptomer. Vanskelig å tro på at det er ekte når man ikke merker noe, men testene lyver jo ikke!

Knallfin hcg! Økning fra 165 til 11000 fra 14 dpo til 24 dpo, så dette er jo veldig lovende. Sprøtt å likevel ikke føle meg gravid i det hele tatt! Men da kan jeg kanskje slappe av litt fram til ultralyd om noen uker.
Ææh! Så moro! Dette ser jo veldig lovende ut :gen014

Jeg synes det er så rart jeg ikke skal måle HCG :rolleyes: Men mulig det rett og slett ikke er rutine fra St.Olavs med mindre det er indikasjon på noe annet. Får høre på mandag.

Får jo UL ca uke 7, så er vel ikke nødvendig med HCG, men blir jo fryktelig nysgjerrig.

Når det er sagt så stiger testene og jeg går stegene der (ja jeg veeet de ikke skal brukes sånn, men vi gjør vel det samme alle sammen nesten :laughing002) så får bare stole på at det er en liten bønne som gror :love017

Jeg synes det er så rart jeg ikke skal måle HCG :rolleyes: Men mulig det rett og slett ikke er rutine fra St.Olavs med mindre det er indikasjon på noe annet. Får høre på mandag.

Får jo UL ca uke 7, så er vel ikke nødvendig med HCG, men blir jo fryktelig nysgjerrig.

Når det er sagt så stiger testene og jeg går stegene der (ja jeg veeet de ikke skal brukes sånn, men vi gjør vel det samme alle sammen nesten :laughing002) så får bare stole på at det er en liten bønne som gror :love017
Uke 7 føles jo innmari langt unna ut helt i begynnelsen, så skjønner godt at du er utålmodig likevel.

Jeg synes det er veldig betryggende at de tar hcg på OUS. Har også hatt en spontanabort hvor hcg var veldig lav på første blodprøve, og da var jeg allerede forberedt på at det ikke kom til å gå. Som i alle fall jeg foretrekker. Men man vil jo alltid ha mer informasjon! Hcg-måling nummer to er jo tatt hos fastlegen, og ultralyd på OUS først i uke 8.

Du kan helt sikkert måle hcg hos annen lege hvis du ønsker? Jeg målte hos Furst, og da trenger du ingen rekvisisjon eller noe. Jeg ønsket da to målinger etter hverandre for å sjekke stigning. Men det er ikke nødvendig.

Da har jeg tatt blodprøve og venter på svar, bør komme i ettermiddag :clockEllers så er det tredje dag der jeg våkner kl4, så trøttheten og virus følelse kommer nok derfra :blackeye:Har litt kvalme som kommer og går under dagen. Så det er litt symptomer men våkner likevel hver dag og venter på at noen skal si at jeg har drømt det hele :laughing002
IMG_2889.jpeg

Du kan helt sikkert måle hcg hos annen lege hvis du ønsker? Jeg målte hos Furst, og da trenger du ingen rekvisisjon eller noe. Jeg ønsket da to målinger etter hverandre for å sjekke stigning. Men det er ikke nødvendig.
Jeg vurderer ta det med fastlege. Har legekontor et steinkast unna jobb og kan f.eks gå innom tirsdag og torsdag. Men avventer til mandag og veien videre fra St.Olavs tror jeg.

Har tidenes flotteste fastlege, og har en historikk med tidligere alvorlig sykdom (ikke relatert til problemer med graviditet) som gjør at jeg får litt tettere oppfølging ved behov. Så om jeg spør så får jeg :love017

Jeg vurderer ta det med fastlege. Har legekontor et steinkast unna jobb og kan f.eks gå innom tirsdag og torsdag. Men avventer til mandag og veien videre fra St.Olavs tror jeg.

Har tidenes flotteste fastlege, og har en historikk med tidligere alvorlig sykdom (ikke relatert til problemer med graviditet) som gjør at jeg får litt tettere oppfølging ved behov. Så om jeg spør så får jeg :love017
Åh så bra at du har god relasjon til fastlegen, det er kjempeviktig :Heartpink

Da har jeg tatt blodprøve og venter på svar, bør komme i ettermiddag :clockEllers så er det tredje dag der jeg våkner kl4, så trøttheten og virus følelse kommer nok derfra :blackeye:Har litt kvalme som kommer og går under dagen. Så det er litt symptomer men våkner likevel hver dag og venter på at noen skal si at jeg har drømt det hele :laughing002
Vis vedlegget 478811
Yay! Hurra:Heartred:flower

Lykke til med resultatet, det ser jo skikkelig lovende ut for deg også dette! :gen014:love017

Back
Topp