Januar 2026 :)

Det høres jo veldig merkelig ut at det er så lite informasjon til deg. Som om ikke denne prosessen er stressende nok i seg selv med alt av usikkerhet og venting.

Håper det løser seg på mandag, men kjenner jeg blir veldig frustrert på dine vegne!

Takk ❤️ Jeg fikk litt ekstra smertestillende, så det gikk ganske greit denne gangen. Den tidligere vonde eggstokken var så tung at den jadde lagt seg pent på plass, så det ble ikke så mye ekstra pressing fra utsiden.
Vi fikk ut 16 egg, så det er en klar forbedring fra forrige gang - nå er det bare å vente og se om de har blitt fertilisert.
Åh så bra med antall egg og at det gikk greit :D Krysser fingrene!

Hei, så kjekt det er startet januar gruppe:) Annki88 - 38 - Barn nr 2 - Klinikk Porsgrunn - Forsøk nr 3 - Mitt siste egguttak lang protokoll. Medisiner synarela nesespray , Bemfola 300 og Meriofert 150. Oppstart med hormonsprøyter var 3 januar. Egguttak nå på fredag 16 januar:)
masse lykke til i dag! :)

Nå er jeg ikke imponert over st.olavs.... Blir sendt hit og dit på ul, men ingen plan om videre behandling. Da jeg sendte mld om blødning fikk jeg beskjed om å holde på som vanlig og dra på planlagt ul. Spurte da om jeg skulle ta letrozol som planlagt tredje dag. DEEET hadde ikke legen eller sykepleier fått med seg at jeg skulle.. Så nå venter jeg på oppringning igjen. Føler meg som en kasteball hvor ingen har en konkret plan for meg..

Nå er jeg ikke imponert over st.olavs.... Blir sendt hit og dit på ul, men ingen plan om videre behandling. Da jeg sendte mld om blødning fikk jeg beskjed om å holde på som vanlig og dra på planlagt ul. Spurte da om jeg skulle ta letrozol som planlagt tredje dag. DEEET hadde ikke legen eller sykepleier fått med seg at jeg skulle.. Så nå venter jeg på oppringning igjen. Føler meg som en kasteball hvor ingen har en konkret plan for meg..
Uff så kjedelig! Håper du får svar snart, og at du får begynt på letrozol på dag 3 dersom det viser seg å være mensen.

Jeg kommer til å bekrefte det, men jeg kan sikkert fjernes fra listen, da det mest sannsynlig ikke blir noe uttak eller insett på oss i januar. Porsgrunn vil at jeg tar ultralyd til mandag, vet ikke hvorfor, de gadd ikke å gi meg forklaring. Chat GPT mente at det er for å sjekke om det var mensen eller ikke som jeg hadde.. men da begynner vi ikke med medisiner før neste uke og da blir tidligste uttak i starten av februar.

Må jo sies at det kommer som et lite nederlag. Hadde kortest syklus i mitt liv og var glad at jobben min med kroppen begynner å hjelpe, og at vi kan endelig sette i gang. Og den manglede kommunikasjon hjelper ikke med dette.
Så kjipt, er så mye venting og skuffelser ellers. Og veldig kjedelig å ikke få noe informasjon. Det er veldig viktig med alt man skal gå gjennom for å få ønsket oppfylt.
Håper det ordner seg allikevel❤️

Det høres jo veldig merkelig ut at det er så lite informasjon til deg. Som om ikke denne prosessen er stressende nok i seg selv med alt av usikkerhet og venting.

Håper det løser seg på mandag, men kjenner jeg blir veldig frustrert på dine vegne!

Takk ❤️ Jeg fikk litt ekstra smertestillende, så det gikk ganske greit denne gangen. Den tidligere vonde eggstokken var så tung at den jadde lagt seg pent på plass, så det ble ikke så mye ekstra pressing fra utsiden.
Vi fikk ut 16 egg, så det er en klar forbedring fra forrige gang - nå er det bare å vente og se om de har blitt fertilisert.
Så bra med 16 egg❤️ Håper mange befruktes og blir gode embryoer❤️

Så kjipt. Høres ut som det er mye dårlig informasjon i det offentlige. Håper du får svar snart❤️

Så bra❤️ Håper du får mange gode embryoer på frys❤️
Takk ja håper det :Heartred
Det var mitt siste egguttak offentlig å har ikke mer energi å gjøre flere uttak. Har en fantastisk sønn på 6 år, og ønsket om søsken har vært sterkt. 3 år er lenge med mye opp å nedturer. Håper jeg får sette inn på onsdag å at jeg får noen embryoer på frys:love017

Back
Topp