Ja håper det går bedre enn jeg har følt i dag. TakkSatser på at folliklene har grodd seg større til UL og du får fine egg til uttaket fredag
Tusen takk for oppmuntrende ord fine deg Du har så rett i alt du skriver. Det er så irriterende at følelsene så ofte vinner kampen mot fornuften og logikken. Jeg er vanligvis mer balansert mtp det aspektet, men i denne prosessen vinner følelsene hver kamp. Og det er mest negativt, men også positivt noen ganger. Det hjelper meg til å holde motet oppe når oddsen i enkelte situasjoner egentlig er litt for liten.Åh @fix, jeg føler med deg. Mitt andre forsøk hadde jeg 4 follikler på første UL, men fikk ut 7 modne. Ting kan fortsatt skje. Jeg tror at når man har fått mange nedturer, så begynner man å forvente det. Jeg savner den naive personen jeg var før alle skuffelsene. Men det er et slags experience bias, så jeg skal prøve å ikke forvente ut fra det som allerede har skjedd. Heller være nøytral, for jeg klarer ikke være bare positiv heller, det er for skummelt.
Setter veldig pris på alt du deler av tanker og følelser du står og har stått i