Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stått opp er oxå trøtt.Stått opp.
Fortsatt trøtt.
Takk det sammeStått opp er oxå trøtt.
Fin dag til deg
Svømmekurs ja. Der sier du noeSnart klare for svømmekurs da. Etter to ganger på hval er hun nå flyttet til skilpadde.
Samme tid og sted, så fortsatt avreise om en halvtime
Så fint med sånne opplegg.Svømmekurs ja. Der sier du noe
Har meld minste med diagnose på svømmekurs et prosjekt svømming for alle og fikk samtale fra de sist uke.
Begynner etter vinterferie.
Savn savn av nære og kjære.
Føles som jeg ikke har møtt de på evigheter. Sko ønske jeg kunne komme vekk fra alt og slippe tenke på skole lekser aktiviteter klær matlagning hus bil jobb. Bare slappe av…..
Aha sko ønske barn på skolen fikk mer svømming og vi fikk vite litt mer hvordan de klarar seg på svømming men nei da ingenting.Så fint med sånne opplegg.
Mi har ingen diagnoser og går bare på helt vanlig svømmekurs gjennom svømmeklubben i nabokommunen.
De eldste gikk for en del år siden. Når vi hadde fått tilbakemelding om at eldstemann ikke besto kravene til svømming på skolen i 3. Klasse. Da meldte vi på både ham og søstera.de gikk en stund, lenge nok til at de i alle fall kan svømme. Så mellomste kunne svømme når de hadde svømming på skolen, men læreren var ikke enig. De skulle kunne svømme brystsvømming mente han. Hun svømmer crawl. Vel, læreplanen sier svømme bryst eller crawl (pluss rygg)
Den mest effektive måten å svømme på er crawl, så er hun langt fra land og sliten er jeg glad hun heller kan crawl enn bryst. Og kan å flyte på ryggen.
Svømmedyktig. Det gir trygghet.
Eldste svømmer ikke godt, han er for skrå i vannet, baken er for dypt så han bruker unødvendig mye krefter. Men han kan svømme og klarer seg. Mitt mål er ikke aktive svømmere i konkurranse, men at de kan svømme så de er trygge i vannet.
Minstemor har satt seg som mål å bli den beste svømmeren i familien, hun vil lære bryst og crawl og butterfly og gå hele veien til det siste kurset ( etter det kan de tas opp i klubben til konkurranse om de vil) jeg tipper det ikke går så langt, men hun skal få bli god til å svømme. Pr nå er hun god på å flyte på rygg i stjerne-form og det er viktig å kunne. Også kan hun se under vann og er lettere sjokkert over at mora ikke kan. Bare ta hodet under vann mamma. Også åpner du øynene.
Jahh...
Jeg har til tider ikke svart når mamma har ringt pga jeg har vart så lei meg og vil ikke at hun skal gå og tenkte på det. har Ikke alltid lett når man bor et stykke fra hverandre.Det er en grunn til at jeg gleder meg til sommerferien.s slippe unna alt styret. Og treffe folk som bor langt unna.
Men nå kjenner jeg mest av alt på at jeg nesten ikke har sett foreldrene mine siden jul. De dukket opp i kirka sist søndag når yngste sang, men fikk jo ikke prate med dem da.
Mamma ringte i går og jeg var trolig rett og slett avvisende og litt frekk så jeg må ringe henne igjen i dag. Men hun begynte å snakke om ingredienser til koldtbordet til eldstemann i det jeg gikk fra parkeringen og inn på kjøpesenteret med fem poser med pant i hendene og to jenter som skravlet. Jeg var ikke i modus til å vurdere å kjøpe reker til koldtbordet og bare putte i fryseren. ( Ikke er der plass i fryseren heller)
Men vi får ta litt konf-planlegging etter kirka. Hun skal synge for andre søndag på rad ja. Utdeling av 6 års boka i kirka, og menigheten har to kirker så en runde i hver av dem. To kirker,gudstjeneste i annenhver gang ca. Og hun synger altså i barnekoret i menigheten.
Så opp og joppm snart frokost, hun skal leveres klokka ti
Aha sko ønske barn på skolen fikk mer svømming og vi fikk vite litt mer hvordan de klarar seg på svømming men nei da ingenting.
Nå vet jeg ikke hvor mye svømming dine har med skolen men her går mellomste i 3 klassen og de begynte med svømming i høst og går annen hver uke. Syns det er lite. Eldste mista en del svømming pga korona og han går i 5 klassen nå og har ikke svømming på skolen.