~Januar 2023~

Jammen var en del effektiv i helgen og idag. Rydde sortert klær,skor og leker og ikke minst mannens rot i garasjen. Fått lagt ned ved på plass og treplanker er lagt på en og samme plass som mannen skall sage. Så nå gjenstår det at se om han verkelig gjør det for jeg får fnatt og gjør det selv. Jeg er litt den som skall få ting gjort og vekk gjør det og mens har en mann som sier ja og skall gjør det med det skjer jammen aldri. Har god tid til alt og alt er bare rot.

Tirsdag og da er det drama på eldste og bibliotek for oss. Ellers idag må jeg ringe og purre på hos tannlegen.

Det blåser så mye at jeg våkna nå.
Måtte se på telefonen hva klokken var. Der hadde jeg fått en melding.En fantastisk jenta på 16 år er blitt inlagt på sykehuset til behandling i 1 måned pga blodkreft. Det skjønne familien kan ikke ha det lett akurat nå.
Nå ligger jeg her i full tanker og får ikke sove.

Jentungen har bestemt seg for Halloween kostymer. Hun skal være esel, mamma skal være Shrek og pappa skal være Fiona :p
Tidlig ute med planene... Karneval først :)

Siste samling av sorggruppe idag, syns det er leit. Det har vært en god hjelp for meg! Tror likevel vi av og til skal treffes til en kaffe e.l fremover:Heartred

Visst dere fortsatt venter til time til operasjon,kul i hals siden 30 august .hadde dere tatt kontakt med de og sport. Jeg vet de har sikker mye og gjør men jammen syns det tog veldig lang tid

Lov å spørre, og ikke minst, dersom du har muligeht tiol det, si t du kan komme på kort varsel ved avbestilling

Lov å spørre, og ikke minst, dersom du har muligeht tiol det, si t du kan komme på kort varsel ved avbestillin
ringte in. Og de sa de setter meg på kort varsel men de hadde veldig lang ventetid. I samme sleng sporte jeg om jenta som skall operere trommehinne og jammen hun sa jeg skall prioritere henne og 3 minutt etterpå kom den melding om time til operasjon :) da var 1 av oss i boks.

ringte in. Og de sa de setter meg på kort varsel men de hadde veldig lang ventetid. I samme sleng sporte jeg om jenta som skall operere trommehinne og jammen hun sa jeg skall prioritere henne og 3 minutt etterpå kom den melding om time til operasjon :) da var 1 av oss i boks.
Godt det da, men fortsatt lenge for deg å måtte vente

God fredagskveld skravlehøns :bookworm:

Back
Topp