Januar 2023 ❤️

Cissa10

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Tråden for årets første prøvere:)
Måtte det bli en pangstart for 2023 !

Skriv dere opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart :

Ønskemamma2023, 24 år, prosgrunn, første fosøk, Menopur og fyremadel. sprøytestart i januarmens og egguttak i januar også forhåpentligvis.

Stimulerer :
L-40407084 - 36 - 1 - Hausken - 3 - Fyremadel forbehandling, Pergoveris (300), Fyremadel, Ovitrelle- oppstart 5. januar

Avbrutt :Heartred
-B, 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Ruger :)

Frk_HA, 36, B1, Rikshospitalet, første fryseforsøk, progynova, innsett uke 1 (hvis alt går etter planen)

Perleonske_94 - 29 - B2 - Medicus - FER1 - Femar, Ovitrelle og cyclogest - oppstart femar 20 januar

GRAVID :smiley-bounce016

mamlala - 38 - B3 - Jinepol/Istanbul - Forsøk nr ?.. - Østrogen og progesteron. Blodfortynnende når embryo er satt inn - Innsett 7. januar

Freyja. - Alder 36 - Barn man prøver på 3 - Klinikk Haugesund sykehus - Forsøk nr 1- Medisiner: naturlig syklus og fryseforsøk (Tidligere Progynova, global f, fyremadel, ovitrelle, cyglogest). Innsett 12.1, testdag 22.1

Ekorn - 33 - B1 - St.Olavs - #2 - Cyclogest

Lillespøn - 32 - B2 - UNN Tromsø - FER4, Utrogestan, Medrol og fragmin

Ikke gravid :

*RSB* - 35 år - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 3, innsett nr 2 - Cyclogest - Innsett ca 23.1

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - #5 - Gonal F, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle og Gonalpeptyl - Sprøytestart første uka i Januar

Cissa10- 41- B 1 felles- Porsgrunn - #3- Albyl -E , lutinus - innsett medio januar en gang.

Potetmamma -37 år - B1 - Hausken avd Hgsd - #1 - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Gonapeptyl - Start 9.jan.

Last edited:
Begynner med meg selv. Skal ha mitt første fryseforsøk i januar og er veldig spent. Dette er også vårt aller siste forsøk innen ivf så mye står og faller på januar for vår del.,

Cissa10- 41- B 1 felles- Porsgrunn - #3- Albyl -E , lutinus - innsett medio januar en gang.

Jeg hopper inn med deg her jeg da :)

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - #5 - Gonal F, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle og Gonalpeptyl - Sprøytestart første uka i Januar

:)

Nei så gøy :)
Spennende med ny klinikk og nye medisiner ?
Ja det er deilig å ha en god plan med en god dialog! Kunne begynt i desember men jeg kjente at det får bli i januar :D duda? Åssen går det med deg?

Ja det er deilig å ha en god plan med en god dialog! Kunne begynt i desember men jeg kjente at det får bli i januar :D duda? Åssen går det med deg?
Skjønner det- er også godt med en pause :)
Jeg hadde jo forsøk med innsett av 3 dagers i november uten resultat. Så nå går jeg i julemodus og tenker ikke så mye på ivf karusellen. Men forsøket i januar ligger jo der i bakhodet :)
Men er godt å tenke på at jeg er ferdig med hormonsprøyter i alle fall !

Skjønner det- er også godt med en pause :)
Jeg hadde jo forsøk med innsett av 3 dagers i november uten resultat. Så nå går jeg i julemodus og tenker ikke så mye på ivf karusellen. Men forsøket i januar ligger jo der i bakhodet :)
Men er godt å tenke på at jeg er ferdig med hormonsprøyter i alle fall !
Ja tror det er viktig å ha litt tid utenom selv om det alltid ligger i underbevisstheten.. tror det er veldig viktig å ta vare på seg selv oppi alt.. :) blir jo superspennende! Ja sånn sett er det greit å være ferdig med sprøyter. Jeg gruer meg litt til egguttak i Danmark.. men det er jo bare fordi det er et nytt sted med ny lege.. Adrian i Porsgrunn var jeg jo trygg på.. tross alt 4 uttak med han :)

Ja tror det er viktig å ha litt tid utenom selv om det alltid ligger i underbevisstheten.. tror det er veldig viktig å ta vare på seg selv oppi alt.. :) blir jo superspennende! Ja sånn sett er det greit å være ferdig med sprøyter. Jeg gruer meg litt til egguttak i Danmark.. men det er jo bare fordi det er et nytt sted med ny lege.. Adrian i Porsgrunn var jeg jo trygg på.. tross alt 4 uttak med han :)
Det går nok helt fint i Danmark og :)
Spennende med ny plass, men sikkert greit når du bare blir litt kjent :Heartred

Hei, jeg blir med her også jeg

Sirius-B, 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Akkurat nå er jeg utrolig nervøs for ikke å få mensen i tide. Må gi beskjed til riksen hvis den ikke kommer før fredag og er livredd de skal flytte meg eller be meg avbryte og prøve på nytt senere.
Vi begynte prosessen med å få dette forsøket i januar i år så tanken på å bli satt bak i køa igjen er helt jævlig hvis det er lov å si.

Hei, jeg blir med her også jeg

Sirius-B, 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Akkurat nå er jeg utrolig nervøs for ikke å få mensen i tide. Må gi beskjed til riksen hvis den ikke kommer før fredag og er livredd de skal flytte meg eller be meg avbryte og prøve på nytt senere.
Vi begynte prosessen med å få dette forsøket i januar i år så tanken på å bli satt bak i køa igjen er helt jævlig hvis det er lov å si.
Velkommen.
Da har dere ventet lenge! Er det så lang ventetid på riksen eller er det andre ting som har gjort at det har tatt så lang tid?
Krysser fingrene for at mensen kommer når den skal :Heartred

Velkommen.
Da har dere ventet lenge! Er det så lang ventetid på riksen eller er det andre ting som har gjort at det har tatt så lang tid?
Krysser fingrene for at mensen kommer når den skal :Heartred
Æsj, ja, det har vært et helt lite eventyr med masse venting på div timer hos fastlege og gynekolog før vi i det hele tatt fikk sendt avgårde søknaden. I tillegg sto jeg på vent for å bli operert for endometriose så det måtte skje før vi kunne sette igang. Så innen operasjonen var overstått og vi endelig fikk time hos riksen var det en måneds tid i kø før vi kunne ta kontakt og da vi kom så langt var det allerede fullt for uttak i november og desember. Jeg har skjønt på flere at det er ganske kaotisk der for tida så det er kanskje derfor.

Bare kjenner nå at jeg ikke orker flere utsettelser nå som vi endelig er igang

Hei, er med her med dere jeg:)
Ønskemamma2023, 24 år, prosgrunn, første fosøk, Menopur og fyremadel. sprøytestart i januarmens og egguttak i januar også forhåpentligvis.

Jeg er veldig spent på dette forsøket, har hatt 2 inseminasjoner uten å lykkes. Er veldig bekymret over legemidlene i og med at jeg er så sensitiv, med alle de hormonene som skal inn i meg :(( har reservert mannen min til å stikke meg, ellers blir jeg sittende der med sprøyten i hånden uten å gjøre noe. Har høy smerteterskel, noen som har noen tips før stikking, utenom isbit, funker ikke :((

Jeg er veldig spent på dette forsøket, har hatt 2 inseminasjoner uten å lykkes. Er veldig bekymret over legemidlene i og med at jeg er så sensitiv, med alle de hormonene som skal inn i meg :(( har reservert mannen min til å stikke meg, ellers blir jeg sittende der med sprøyten i hånden uten å gjøre noe. Har høy smerteterskel, noen som har noen tips før stikking, utenom isbit, funker ikke :((
Tror det med stikkingen sitter i hodet i starten.. øv med tomme sprøyter? Bare stikket liksom.. men dersom det ikke hjelper med is så aner jeg ikke annet enn eventuelt embla krem da.. :)

Æsj, ja, det har vært et helt lite eventyr med masse venting på div timer hos fastlege og gynekolog før vi i det hele tatt fikk sendt avgårde søknaden. I tillegg sto jeg på vent for å bli operert for endometriose så det måtte skje før vi kunne sette igang. Så innen operasjonen var overstått og vi endelig fikk time hos riksen var det en måneds tid i kø før vi kunne ta kontakt og da vi kom så langt var det allerede fullt for uttak i november og desember. Jeg har skjønt på flere at det er ganske kaotisk der for tida så det er kanskje derfor.

Bare kjenner nå at jeg ikke orker flere utsettelser nå som vi endelig er igang
Skjønner, hadde det på samme måte. Ting tar tid.. vi ventet lenge før vi kom inn i Porsgrunn, så ventet vi 6 mnd på at jeg fikk operert bort en cyste.. Det er kjedelig å vente- satser på dere kommer i gang nå :Heartred

Tror det går bra når du bare har gjort det en gang eller to.. Et tips er å stikke fort og bestemt, i stedet for sakte.. lykke til :Heartred

Godt jeg er tidlig ute med å bestille medisiner. Apotek 1 har leveringsproblemer på Ovitrelle :/

Back
Topp