Januar 2022

Folk er så snille :)
Lille U er fremdeles syk, og litt lei seg.
Fredag er turdag på skolen med varm saft på termos og grilling av pølser over bål.
Jeg sier at jeg ikke kan love noe, men skal prøve å se om jeg får tak i ved så vi kan grille pølser over bål i bålpannen i morgen.
Jeg vet det er utsolgt for ved overalt, jeg jeg skap prøve.
Legger ut et innlegg på den lokale FB siden hvor jeg forklarer situasjonen og spør om noen vet om et sted som har ved, eller om det er noen som kan selge meg en 3-4 kubber.
5 minutter senere svarer noen av vi kan få av dem :Heartred:Heartred:Heartred

Så bra. Skulle ordnet noe om du bodde her. Men det gjør du jo ikke. Så bra det ordner seg

Da er svar på ungene kommet. Dei er positive. Eg har hoste og sår hals, negativ hurtigtest i dag morges og i kveld. Symptomer kom i kveld. Ny test i morgen.

Da er svar på ungene kommet. Dei er positive. Eg har hoste og sår hals, negativ hurtigtest i dag morges og i kveld. Symptomer kom i kveld. Ny test i morgen.
Masse lykke til med testen i morgen, og god bedring til barna

Sånn ble det når eg skulle få barna tilbake. Dei var innom meg, eg testa dei, positiv og eg sendte dei tilbake til far.
Dei var sjuk forrige uke, mykje smitte på skulen, fortsatt symptomer, ble testa i helgen som var såvidt eg veit negativ. Testa dei mandag ettermiddag.

Far sa at eg skulle holdt kjeft om dette....

Vente på pcr test.

I dag var det 727 nye smitta i Bergen.

Hvorfor sendte du dem tilbake til far når de skulle til deg? :(

Lykke til med testing. Har en venninne der hun e positiv og barn mann er teste flerr ganger men nei da de er negative.

Folk er så snille :)
Lille U er fremdeles syk, og litt lei seg.
Fredag er turdag på skolen med varm saft på termos og grilling av pølser over bål.
Jeg sier at jeg ikke kan love noe, men skal prøve å se om jeg får tak i ved så vi kan grille pølser over bål i bålpannen i morgen.
Jeg vet det er utsolgt for ved overalt, jeg jeg skap prøve.
Legger ut et innlegg på den lokale FB siden hvor jeg forklarer situasjonen og spør om noen vet om et sted som har ved, eller om det er noen som kan selge meg en 3-4 kubber.
5 minutter senere svarer noen av vi kan få av dem :Heartred:Heartred:Heartred
Ohh snillt :)

God bedring til deg og ungene.

Her har vi en 6 åring med omgangssyke, en supertrøtt far som har tilbrakt det meste av natta på badet med henne og ei mor halvt i ørska som skal få de eldste på skolen likevel.

Hvorfor sendte du dem tilbake til far når de skulle til deg? :(

For å begrense smitten til et hjem, antakelig?
(med en far som vil holde kjeft om det hørtes litt spesielt ut da, altså, vil han ikke si fra til omgivelsene at ungene har korona? Det er jo litt vesentlig siden folk selv mer eller mindre har overtatt ansvaret for å varsle sine nærkontakter)

Trøtt , blir en lang dag pø jobb kjenner jeg.. våken mellom. 2 og 5.30 i natt..
Godt det er helg etterpå

Back
Topp