Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Jeg kan flyttes til gravidHer er testen fra i går, 11dpo.
Gratulerer så mye ❤Jeg kan flyttes til gravidHer er testen fra i går, 11dpo.
Tusen takk!Gratulerer så mye ❤
Tusen takk! Ganske uvirkelig enda!Gratulerer!![]()
Komme deg til Oktobertermin gruppa etterhvert. Ikke hatt kvalme, håpte jeg kom til å slippe like billig under som sist. Her går det i murringer som kommer og går. Stikker av og til i brystene og er veeeldig trøtt. Sliter allerede med å holde meg våken.Tusen takk!Hvordan går det hos deg? Her satte kvalmen inn med en gang, men da er det jo ingen tvil
![]()
Så fine sterke tester!Komme deg til Oktobertermin gruppa etterhvert. Ikke hatt kvalme, håpte jeg kom til å slippe like billig under som sist. Her går det i murringer som kommer og går. Stikker av og til i brystene og er veeeldig trøtt. Sliter allerede med å holde meg våken.
Dagens test
Vis vedlegget 288589
Gratulerer så myeJeg kan flyttes til gravidHer er testen fra i går, 11dpo.

Tusen takkGratulerer så mye![]()
Tusen takk Jeg har hatt pause fra forumet ei stund nå, for mensen kom bursdagen til fireåringen, midt i kake og famile og smil og ståhei. Det var tøft, og så ble jeg sjuk attpåtil.Det skjønner jeg, det er så utrolig tøft dette her! Er så kjipt at det skal være så vanskelig! Håper det går bra med deg![]()
Tusen takk Jeg har hatt pause fra forumet ei stund nå, for mensen kom bursdagen til fireåringen, midt i kake og famile og smil og ståhei. Det var tøft, og så ble jeg sjuk attpåtil.
Så nå blir det mars neste, med nytt ferskforsøk. Jeg prøver å skyve det litt foran meg, for akkurat nå er jeg ikke akkurat supermotivert. Føler meg egentlig bare gammel og ufruktbar...! Men satser på at piffen kommer tilbake med vårlyset.