Ååå ja veldig !.Den skal det nådet er noen veldig nervepirrende dager og uker dette her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå ja veldig !.Den skal det nådet er noen veldig nervepirrende dager og uker dette her!
Gratulerer!! Så utrolig mange som ble gravid i januar!
TakkGratulerer!! Så utrolig mange som ble gravid i januar!![]()

Tusen takkGratulerer så mye![]()
Gratulerer

Gratulerer!!!
Tusen takkGratulerer!!!

Tusen takkHipp hurra for dere![]()

Tusen takkGratulerer![]()

Så kjedelig!! Ta det med ro, spis blåbær og drikk noe juice med ingefær og mye grønnsaker og ta Paracet ved feber, ellers kan du vell ikke gjøre så mye mer. Krysser fingrene for at dette ikke ødelegger.Da er jeg nede med influensa. Fem dager innsetting. Hvor j. typisk er ikke det?! Håper virkelig de klamrer seg fast inni der!![]()
TakkSå kjedelig!! Ta det med ro, spis blåbær og drikk noe juice med ingefær og mye grønnsaker og ta Paracet ved feber, ellers kan du vell ikke gjøre så mye mer. Krysser fingrene for at dette ikke ødelegger.
Vært syk under 2 av innsettene. De sa det ikke gjorde noeSå kjedelig!! Ta det med ro, spis blåbær og drikk noe juice med ingefær og mye grønnsaker og ta Paracet ved feber, ellers kan du vell ikke gjøre så mye mer. Krysser fingrene for at dette ikke ødelegger.
Så braVært syk under 2 av innsettene. De sa det ikke gjorde noe![]()
Wiiii så glad eg blei på dine vegne

Tusen takk, håper du følger etter om ikke alt for lengeWiiii så glad eg blei på dine vegnedetta må jo vera den deiligaste følelsen
Fortjente du no! Så kjekt å sjå så mange i januar gjengen så har lykkast!!