Januar 2019

Spurte legen om dette. Han sa hadde det vært noe som ville ha hjulpet hadde vi sagt det. Lev mest mulig normalt. Om egget fester seg er uavhengig av du gikk den turen...spiste den maten....osv. så her er fokus på å kose seg og spise god mat og ikke stresse.
Egentlig litt godt å vite at man har gjort det man kan og så går det som det går. Bruker uansett denne tida som en inspirasjon til å ta godt vare på meg selv og gjøre ting som gir energi. Stressing og bekymring har jeg brukt nok tid på i livet, og veldig greit å ha litt nulltoleranse for det en periode :happy:

Jeg har hatt tre runder med null alkohol fra oppstart stimulering mens denne gangen ga jeg blanke og koste meg med det jeg hadde lyst på inkludert et par glass vin etter uttak. Nå satt den...:) Jeg spurte faktisk etter første uttak fordi jeg skulle på en 40-årsdag kvelden mellom uttak og innsett og legen sa at jeg bare skulle nyte siste kvelden med et par glass men ikke bli beruset liksom. Nå var uansett formen så dårlig at det ble lite vin den gangen men husket rådet hennes godt til denne gang;)
Ha, ha. Nei, det er typisk det. Har vel egentlig troa på at det viktigste er å kose seg og ikke være så streng på noe. (Etter innsetting skal man leve som gravid, så det blir litt annerledes) Men nå skal jeg til pers i morgen allerede, så det rødvinsglasset (eller flaska) får være trøstepremie hvis dette ikke klaffer. ;)

Egentlig litt godt å vite at man har gjort det man kan og så går det som det går. Bruker uansett denne tida som en inspirasjon til å ta godt vare på meg selv og gjøre ting som gir energi. Stressing og bekymring har jeg brukt nok tid på i livet, og veldig greit å ha litt nulltoleranse for det en periode :happy:
Ja enig i den :)
Tenker bare på han jeg har fra før. Visste ikke jeg var gravid før 10 dager på overtid, det var ikke planlagt. Så da har jeg gjort alt du ikke skal gjøre. Alt fra alkohol, nikotin, mat og Ibux, men det egget sko klamre seg fast uansett. Så derfor har jeg mer troen på å ta ting med ro enn å stresse med å vær super sunn og stappe i deg fullt av ting.

Testetrangen tok overhånd i går! Fikk to ultrasvake streker. De er fortsatt svake i dag, men sterkere enn i går. Noe er det der:nailbiting::smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20190202_081128.jpg
    IMG_20190202_081128.jpg
    13,3 KB · Visninger: 85
Ja veldig! Håper med alt jeg har:smiley-angelic001
Ser jo ut som det er noe på gang i hvert fall! Jeg er også superspent. Vi endte ikke med å få noe på frys likevel, så i går etter innsetting ble det litt mye å fordøye. Har klart å holde meg så positiv helt opp til, men når de to endelig var på plass kjente jeg frykten for at det aldri skal gå trengte seg på igjen.

Ser jo ut som det er noe på gang i hvert fall! Jeg er også superspent. Vi endte ikke med å få noe på frys likevel, så i går etter innsetting ble det litt mye å fordøye. Har klart å holde meg så positiv helt opp til, men når de to endelig var på plass kjente jeg frykten for at det aldri skal gå trengte seg på igjen.

Kjedelig beskjed å få:( men hold motet oppe! Det er jo gullegg på plass hos deg nå:D dette skal gå og da har du to i en sleng:D jeg håper og krysser for deg! Jeg tror nok aldri vi ivfere blir kvitt den følelsen under veis.. Det er mange opp og nedturer i løpet av en dag, hvertfall hos meg.

Back
Topp