Januar 2019

Da kan jeg flyttes til stimulerer:happy:
Esereht♡ - #1ICSI - kort protokoll, bemfola og cetrotide - St. Olavs

Gikk overraskende bra å sette første sprøyta, nervevrak siden jeg måtte lure meg unna på jobb og satt på do når jeg tok den. Svette hender som skalv, ble et spennende øyeblikj:nailbiting: blir bedre i morgen håper jeg:p

Tiden går sååå sakte denne runden. CD9 i dag, og skal ha innsett CD19... Ingen UL-kontroll denne gangen, så har ingen mellommål på veien mot innsett heller. Blæh. Menmen, har mye å gjøre på jobb neste uke så tiden går vel framover på et vis uansett. :)

St.Olavs :)
Ja det er veldig gøy å ha! Bare at de ikke er så flinke å ta bilde da :hilarious: Første innsettet vi hadde fikk vi bilde av hele blastoen, andre innsett var bare et lite hjørne, og nå litt mer :p

Å så artig :D Måtte du spørre om de kunne ta bilde, eller er vanlig prosedyre der? Jeg skal sannsynligvis ha uttak og innsett til uka på st.olavs :D

Å så artig :D Måtte du spørre om de kunne ta bilde, eller er vanlig prosedyre der? Jeg skal sannsynligvis ha uttak og innsett til uka på st.olavs :D
Måtte ikke spør nei, de tar bilde før vi kommer til timen, så det er jo veldig artig å få det med seg hjem :)

Er ny her, men ikke ny i prøveverden. Skal ha 7. egguttak til uka, og er veldig spent. Har heldigvis en gutt vi fikk til selv, men både han og vi skulle gjerne hatt flere barn i huset.....

Ser jeg må lage en infolinje om meg selv, er godt i gang med stimulering:

Kaffekopp- B#2- #9ICSI (egguttak #7, forhåpentligvis innsett #9)-bemfola og orgalutran

Da er vi i gang igjen etter mislykket frys i starten av november. Hadde scratching i desember, og skal få klexane og prednisolon i tillegg til lutinus denne gangen.Blir 5.innsett i forsøk på søsken. Nå begynner det virkelig å tære på, hvis dette blir negativt er jeg redd det går rimelig utforbakke psykisk. Hva gjør man til slutt lurer jeg på?! Nå er det sånn at jeg gruer meg til forsøk og å få negativ test igjen, kjenner gråten komme bare jeg tenker på det. Det var godt med to mnd "fri". Har den siste uka fått tre gravid annonseringer, jeg er glad for de det gjelder, men det gjør så utrolig vondt å ikke være en del av det. Beklager for et neg. innlegg, håper å være mere positiv framover.. Jeg håper 2019 er året for oss alle!:)

Jeg er egentlig overraska over å være ruger, allerede første uka i januar jeg.
Blir spennende når flere kommer etter :)

Nå skal du ruge lenge! Håper også mange følger etter deg:D ink meg selv:joyful:
Jaaaa, det håper jeg også :) At vi blir mange rugere, som forblir rugere til september/oktober :Heartred
Men jeg kommer til å være dritredd til langt over uke 12 tror jeg.

Ja det kommer nok jeg å til å være om det går rett vei:Heartred
Vi får krysse fingra :)

Nettopp tatt dagens siste dose med Progenyva (Eller hvordan det staves) Så nå har jeg gjort det jeg kan for i dag.
Og ti dråper Babyklister, to C vitamin og to D vitamin. Også gravid vitaminer. Så tror jeg er godt i rute nå.

Back
Topp