LykketilHar vært til kontroll i dag og fått uttak satt til mandaggleder meg og gruer meg. Andre runde men like spennende denne gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LykketilHar vært til kontroll i dag og fått uttak satt til mandaggleder meg og gruer meg. Andre runde men like spennende denne gang.
Oj, fikk du bilde? Så koselig!
Jaa. Veldig spennende. Moro å følge med.Ååå så kjekt at noen er i gang med rugingen også to da, kjempespennende![]()
Når tror du du får tr? Jeg venter nå også, lalalala, om tiden står stilleNei venter på tr så ringer inn til dem da.
Ja har fått det hver gangOj, fikk du bilde? Så koselig!
Grattis som ruger!!![]()
Hvor går du hen?Ja har fått det hver gangTusen takk
![]()
Jeg synes sånne småting betyr så mye i den her prosessenJa har fått det hver gangTusen takk
![]()
Hvor går du hen?![]()
St.OlavsJeg synes sånne småting betyr så mye i den her prosessenhar fått se bilde på dataskjermen selv og tatt bilde av skjermen med mob. Føles på en måte litt mer virkelig på en eller annen måte
![]()
Første innsettet vi hadde fikk vi bilde av hele blastoen, andre innsett var bare et lite hjørne, og nå litt mer Haha!St.Olavs
Ja det er veldig gøy å ha! Bare at de ikke er så flinke å ta bilde daFørste innsettet vi hadde fikk vi bilde av hele blastoen, andre innsett var bare et lite hjørne, og nå litt mer
![]()

Ja det var det.....sitter her og venter. Kommet til Cd32....det drar ut....trodde jeg skulle få på onsdag....går vanligvis ca 4 uker. Begynner å vurdere å teste hvis den ikke kommer snartNår tror du du får tr? Jeg venter nå også, lalalala, om tiden står stille![]()
jeg prøvde den alikevel, bare for å se hvordan den ville bli, men den trakk ikke til seg noe inn til testfeltet.. tenk om alle er slik da? Da er jo alle testene mine ødelagt

Kan ikke huske grå streker men har opplevd både eggløsningstest og graviditetstest som ikke har fungert i en pakke. Men alle andre har fungert for det.Jeg har noen babyplantester tidligtester her.. Jeg åpnet den ene i dag og skulle teste etter en ventespire, så Håpefull som jeg er og utålmodig! Men når jeg så på den før jeg testet, var det to grå streker på denjeg prøvde den alikevel, bare for å se hvordan den ville bli, men den trakk ikke til seg noe inn til testfeltet.. tenk om alle er slik da? Da er jo alle testene mine ødelagt
![]()
Jeg har bursdag i oktober så blir spennende å se når min termindato blirBare litt på «gøy»...på forskudd med alt
Var akkurat inne på (IVF-)terminkalkulatoren for å sjekke når eventuell termin kanskje kan være. Om innsett blir når jeg har beregna, blir termin 9.oktober.
https://www.princetonivf.com/due-date-calculator/
Kan ikke huske grå streker men har opplevd både eggløsningstest og graviditetstest som ikke har fungert i en pakke. Men alle andre har fungert for det.
Hvor mange dpo er du?Tok test...negativt...Som forventet...svømmerne finner ikke fram på egenhånd. Begynner å bli lei av å vente på tr nå
Vet ikke. Gadd ikke teste nå i pausen (i desember, nådde ikke nytt forsøk pga jul) så eggløsning var nok bare litt forsinket. Hadde kjemisk sist så har nok noe med det å gjørHvor mange dpo er du?
Vet ikke. Gadd ikke teste nå i pausen (i desember, nådde ikke nytt forsøk pga jul) så eggløsning var nok bare litt forsinket. Hadde kjemisk sist så har nok noe med det å gjør
denne ventingen er pyton!