Januar 2019

Hvor går du hen? :D
Jeg synes sånne småting betyr så mye i den her prosessen :) har fått se bilde på dataskjermen selv og tatt bilde av skjermen med mob. Føles på en måte litt mer virkelig på en eller annen måte :)
St.Olavs :)
Ja det er veldig gøy å ha! Bare at de ikke er så flinke å ta bilde da :hilarious: Første innsettet vi hadde fikk vi bilde av hele blastoen, andre innsett var bare et lite hjørne, og nå litt mer :p

9.okt var bestefar sin bursdag.
Blir 27.sept her, om jeg har regna riktig.
Husker ikke helt i farta. Hadde 10.sept med fjorårets første tidlige SA.

Begynt å merke halv ubehagelige murringer, i ny og ne. Skvetter hver gang de starter:hilarious:

Når tror du du får tr? Jeg venter nå også, lalalala, om tiden står stille :p
Ja det var det.....sitter her og venter. Kommet til Cd32....det drar ut....trodde jeg skulle få på onsdag....går vanligvis ca 4 uker. Begynner å vurdere å teste hvis den ikke kommer snart

Jeg har noen babyplantester tidligtester her.. Jeg åpnet den ene i dag og skulle teste etter en ventespire, så Håpefull som jeg er og utålmodig! Men når jeg så på den før jeg testet, var det to grå streker på den:wideyed: jeg prøvde den alikevel, bare for å se hvordan den ville bli, men den trakk ikke til seg noe inn til testfeltet.. tenk om alle er slik da? Da er jo alle testene mine ødelagt:wtf::nailbiting:

Jeg har noen babyplantester tidligtester her.. Jeg åpnet den ene i dag og skulle teste etter en ventespire, så Håpefull som jeg er og utålmodig! Men når jeg så på den før jeg testet, var det to grå streker på den:wideyed: jeg prøvde den alikevel, bare for å se hvordan den ville bli, men den trakk ikke til seg noe inn til testfeltet.. tenk om alle er slik da? Da er jo alle testene mine ødelagt:wtf::nailbiting:
Kan ikke huske grå streker men har opplevd både eggløsningstest og graviditetstest som ikke har fungert i en pakke. Men alle andre har fungert for det.

Tok test...negativt...Som forventet...svømmerne finner ikke fram på egenhånd. Begynner å bli lei av å vente på tr nå

Vet ikke. Gadd ikke teste nå i pausen (i desember, nådde ikke nytt forsøk pga jul) så eggløsning var nok bare litt forsinket. Hadde kjemisk sist så har nok noe med det å gjør

Aha, skjønner.. Håper den er rett rundt hjørnet slik at du får startet opp:Heartred denne ventingen er pyton!

Back
Topp