Januar 2011 signatur!

Jeg vil også ha en signatur[:D]
Men kan noen forklare hvorfor vi skal stemme på de? Skal alle sammen ha den samme, liksom?[:)]

Det er vanlig å ha en felles for det forumet vi tilhører, for å vise hvor vi hører hjemme [;)]

ORIGINAL: stjernebarnet

Det er vanlig å ha en felles for det forumet vi tilhører, for å vise hvor vi hører hjemme [;)]

Aha[;)] Smart! Hvem arrangerer stemming osv osv? Vil gjerne ha en sånn fin en nå med en gang jeg[:D] *utålmodig*

Skal få laget en avstemning iløpet av uka[;)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Skal få laget en avstemning iløpet av uka[;)]

Supert[:D]
Så bra med sånne ildsjeler som tar ansvar!

den ande var fin.. den med snøflak på ...!!

ORIGINAL: spire3

:)

Likte denne godt:)

sjølv om spiren min er borte, er eg fortsatt innom her å følger me dere.. :)

Åh, denne vinner min stemme!! Uten tvil!![:D][:D]
Og spire3, du er savnet her inne Herlige du[:D]
Håper du har det fint og humper rett inn i nytt forum[:D][:D]

sjølv om spiren min er borte, er eg fortsatt innom her å følger me dere.. :)

Nydelig signatur  Synes det er storsinna av deg å ville dele den med oss [;)]
Det er jo koselig at du titter innom, men håper du snart er så opptatt i et nytt terminforum at du "glemmer oss litt"

Deler alltid :) satser på å være tilbake i nytt forum snart. Da vil eg nok ta turen innom å si fra :)

Deler alltid :) satser på å være tilbake i nytt forum snart. Da vil eg nok ta turen innom å si fra :)

Og vi gleder oss til den gode nyheten[:D][:D]
Har lyst til å bruke den signaturen din nå jeg, he he[:D][:D]

Honning84 : du må berre bruka den :) du kan no hvertfall ha den frem t dåke bestemme dåke for ein felles. :)

NYYYYYYDELIG signatur....!!!

Valgte du den andre eg har laget ? er ikkje den du kommenterte du har fått innpå.. tror du må åpne originalen (vedlegg1) når eg la den inn førstegang. så lagre den før du legger innpå.

Back
Topp