Januar 2011 signatur!

Fantastisk nydelig signatur...måtte bare si det en gang til....men jeg har ikke peil på hvordan jeg får lagt den inn....så når dere finner det ut, gi meg et lite vink vær så snill[:D][:D][:D][:D]

Takk, for jeg skjønner det tydeligvis ikke[:)]
Yeah!! Skjønte det[:D][:D] Nå er det bare å finne riktig størrelse[8D]

ORIGINAL: Wembie

Fantastisk nydelig signatur...måtte bare si det en gang til....men jeg har ikke peil på hvordan jeg får lagt den inn....så når dere finner det ut, gi meg et lite vink vær så snill[:D][:D][:D][:D]

Lim inn dette på profilen din;
IMG]http://img514.imageshack.us/img514/5454/tilhc3b8rerjanuar11.jpg[/IMG]

Legg til [ først[:)]

Tuuuusen takk for hjelpen[:D][:D][:D][:D]

Unnskyld altså...men må spørre om en ting til...nå står liksom alle signaturene mine nedover...vet du hvordan jeg får de ved siden av hverandre slik som du har???

Sånn[:D][:D][:D]Ble ikke så verst[:)][:)] Nok en gang..tusen takk[;)][;)]

Jeg måtte bare stjele den jeg også [;)][;)][;)] Fine signaturen [;)][;)][;)]

Jeg stjal den jeg også for jeg syntes den var så fin [:D]

For å få den større kan dere gå inn her: http://www.imageshack.us/  og laste den opp, jeg brukte størrelse 320x240[:)]

Nå skal vi se om jeg fikk det til...! [8D]

Tester om jeg fikk til...

korrigere litt

Hei. Må bare teste her om signaturen ble riktig.. Er første gang jeg legger til signatur, og er helt grønn på dette område[:D]

ble ikke riktig dette nei.. Er det noen som kan hjelpe meg? er usikker på hva jeg har gjort feil.

vil ha sånn fin jan 2011-signatur jeg å [:D]

der fikk jeg det til, thanx jenter!![:D]

er det bestemt felles signatur ennå? ser det er litt forskjellig rundt om kring [:)]

Vet faktisk ikke om det ble tatt noen felles avgjørelse??? tror ikke at vi har hatt avstemning...ble vel bare sånn at mange "heiv" seg over den signaturen de likte...skulle man kanskje tatt en "poll" sånn at vi ble enige hele gjengen???

Kjempefin signatur. [:)] Men hvordan få den større? [8D] Linken over funket ikke... 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg...så dytter litt[;)][;)][;)]
Synes også signaturen er helt nydelig[:D][:D]

Back
Topp