Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du svarte daHei! Godt andre kloke hoder gir deg svar, for jeg er jo treg som sirup!![]()
Samme her.Mitt var 116/74 - litt lavt for graviditet men jeg har lavt blodtrykk fra før
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Samme her.
Det var 106/63 på første kontroll nå. I første svangerskap var det 110/60 på første kontroll. Det som ga meg problemer var at leger ikke tok utgangspunkt i hva som var normalt for MEG når de vurderte bt da jeg fikk sf. Eller var det ingen problemer.
Ja det står i papirene mine at jeg hadde "BEGYNNENDE sf" når undertrykket var på ca 100 (husker ikke oveetrykket). 2 dager senere gikk jeg i kramper. Men jm som sendte meg på sykehuset og lege jeg snakket med på sykehuset nå sa at 20 opp fra normalt er begynnende sf. Dvs ca 130/80 hos meg...Jeg også holdt på å gå i den klemma da bt plutselig skøyt i taket og jeg hadde masse ødemer i hele kroppen. Bt var høyt for meg, men ikke andre så de tok det ikke seriøst..
Heldigvis var det falsk alarm:
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Ja det står i papirene mine at jeg hadde "BEGYNNENDE sf" når undertrykket var på ca 100 (husker ikke oveetrykket). 2 dager senere gikk jeg i kramper. Men jm som sendte meg på sykehuset og lege jeg snakket med på sykehuset nå sa at 20 opp fra normalt er begynnende sf. Dvs ca 130/80 hos meg...
Ja er blitt lovet det. Ellers blir det månelyst! Kommer til et punkt der jeg kommer til å kreve ks/igangsettelse. Har alliert meg med min høylytte nordleningmor dersom de ikke hører på megHåper du får bedre oppfølging denne gang!
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
En sånn en har jeg også, kjekt med mødreJa er blitt lovet det. Ellers blir det månelyst! Kommer til et punkt der jeg kommer til å kreve ks/igangsettelse. Har alliert meg med min høylytte nordleningmor dersom de ikke hører på megHun satte de på plass sist gang
![]()