Jakten på stjerna=)

ORIGINAL: #bolla72#

neida, vi møtes, og gidder ikke tenke husvask eller noe som kan minne om det.

gidder ikke tenke at huset skal skinne til enhver tid altså.... så jeg er helt enig... vi får vel passe på de små også...
 
eller så kan du trille tur med begge gutta....[8D]
 
lurer på om jeg klarer 5000 innlegg innen uka r omme[8|][8|][8|][:D]
 
ORIGINAL: #bolla72#

...og babysvømming for gutta!!!!

HURRA DU FIKK INNLEGG NR 1000 PÅ DENNE TRÅDEN...
GRATULERER...
 
ORIGINAL: Gabriela

lurer på om jeg klarer 5000 innlegg innen uka r omme[8|][8|][8|][:D]

JA DET ER LOVE Å HÅPE Å HER INNE PÅ STJERNE TRÅDEN KOSER VI OSS MASSE SÅ DU SKAL IKKE SE BORT I FRA AT VI FÅR HJULPET DEG ETT TYKKE PÅ VEI...
 
LYKKE TIL
 
spent på bilde resultater etterhvert jeg da bolla72.....
får besøk etterhvert vi da.... koselig..
 
vi får ta en dag før ellen begynner å jobbe igjen sammen.. hadde vært koselig....
 
ORIGINAL: #bolla72#

ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: Helene...

Jeg vil komme meg til 7000 igjen. Mista masse innlegg her om dagen. [>:]


Hvorfor det da?Det er jo bare 53 innlegg det!!!!

Tror det var masse gamle tråder som ble sletta her om dagen, jeg mista vel bare 300, men hørte det var ei som mista 8000. [:D]


Det var mange!!!
Kan de bare slette innlegg sånn helt uten videre?

Ikke sant? [:D] Men ho hadde maaange igjen da.
Tror dem sletta gamle tråder for å prøve å få ting til å gå litt raskere, vet ikke jeg, skjedd før og.
 
ORIGINAL: Annask

hmm aldri opplevd å miste innlegg..

Deltar du i laaange tråder spesielt på generell og har vært medlem et par år så skjer det nok en dag. [:D]
 
ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: Annask

hmm aldri opplevd å miste innlegg..

Deltar du i laaange tråder spesielt på generell og har vært medlem et par år så skjer det nok en dag. [:D]

ok jeg liker meg ikke så veldig godt på generell jeg.. bare innom en skjelden gang...
 
detter jo stadig ned på side 2 i deg denne tråden ... hmmm bare meg og ingen andre her?
 
ORIGINAL: Annask

ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: Annask

hmm aldri opplevd å miste innlegg..

Deltar du i laaange tråder spesielt på generell og har vært medlem et par år så skjer det nok en dag. [:D]

ok jeg liker meg ikke så veldig godt på generell jeg.. bare innom en skjelden gang...

Nei, var der veldig mye før, med gutten min, da var det ingen på termin i/født i som nå. [:)]
 
jaja ny dag med nye muligheter... har vært alene hjemme i natt med gutta og blir det til i morgen ettermiddag, gubben på jobb langt av sted en plass.... det gikk veldig greit i dag heldigvis.... nå sover lilleskatt...
 
Å-ååååå nesten side 3- dette er ikke bra vet jeg....
 
bolla72 hvor er du... stille uten deg her....
hege26 hvor er du?????
 
HALLO-O NOEN HER?????
 
hihi enig med deg der....
 
jobba i dag eller...
 
 
 
fy så tregt dette går i dag da...
 
masse folk på døra hos dere i dag eller?
 
jeg sitter under vinduet jeg da, skrudd ut ringeklokka og ler når de blir skikkelig sure for at det ikke blir godteri på de... hihi.. slemme meg...
 
hihi de skal synge disco på idol til fredag....
det blir spennende....
 
 
 
ORIGINAL: #bolla72#

Har vært på Dokken i dag og kjøpt den tuben med "antiskli".
Prøvd på en strømpebukse.
  å så spennende da... gi meg tilbakemelding da.... vil også hvis det funker....
 
skal til tønsberg i morgen med merete jeg da, det blir koselig... spise på mc donalds å det hele... skikkelig jente tur...
 
blir vel sikkert skikkelig stokke gutte kveld her på fredag tenker jeg, har jo ikke vært her hele uka,,, utrolig.Arild er jo her i alle fall 1 gang i uka....
 
Back
Topp