Jakten på stjerna=)

Ju9ta

Forumet er livet
Jakten på siste stjerna er i full gang..[:)][:D]
Så her kommer jeg til å skrive inn masse tull og tøys tenker jeg, så får de som vil slenge seg med, og skrive ivej..[:D]
 
Damtidamtidam... *plystre*
 
Æsj, ayla gulpa litt istad etter lunsjen sin.. Og d lukter skikkelig spy av d nå..[:'(][:'(]
Spesielt etter at hu bynte å få brødskive..[:'(]
 
Å så har jeg en fullstendig hyyyper unge på gulvet her.. Hun blir spinnvill i hårfjona sine etter at hu har fått prim på skiva..[8D][8|]
 
heier på deg vettu!!!Er vel ett par tråder her nå om deg og stjerna di så den burde komme snart den!!!!
Har du fått pm av meg?
 
men du er jo supermedlem?[:D] tror jeg skal henge meg på jeg også, se om jeg klarer 5 stjerner i dag!;)
 
ORIGINAL: Ju9ta

Æsj, ayla gulpa litt istad etter lunsjen sin.. Og d lukter skikkelig spy av d nå..[:'(][:'(]
Spesielt etter at hu bynte å få brødskive..[:'(]

 
Æsj,ja..det lukter mer og mer av det...Dennis hadde bæsjet på morgningen i dag og fy som det luktet!!!Holdt på å brekke meg og det er noe som aldri har skjedd før!!!!!Hehe:)
 
ORIGINAL: Hege26

heier på deg vettu!!!Er vel ett par tråder her nå om deg og stjerna di så den burde komme snart den!!!!
Har du fått pm av meg?

 
Ikke fåt pm idag nej?
Må inn å sjekke innboxen..[;)]
 
ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Hege26

heier på deg vettu!!!Er vel ett par tråder her nå om deg og stjerna di så den burde komme snart den!!!!
Har du fått pm av meg?


Ikke fåt pm idag nej?
Må inn å sjekke innboxen..[;)]

 
Ikke noe der fra deg idag nej.. Men sendte deg svar på PM'n igår..[;)]
 
ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Hege26

heier på deg vettu!!!Er vel ett par tråder her nå om deg og stjerna di så den burde komme snart den!!!!
Har du fått pm av meg?


Ikke fåt pm idag nej?
Må inn å sjekke innboxen..[;)]


Ikke noe der fra deg idag nej.. Men sendte deg svar på PM'n igår..[;)]

 
da må jeg inn å skjekke for jeg har ikke fått melding om pm som jeg pleier!!!!
 
Egentli, sånn fornuftig sett, så burde jeg egentli bruke den energien jeg plutselig har fått i overload her på å shine huset litt..[>:][8|]
 
Lar d være litt til jeg..[8D]
 
der var jo stjerne tråden jo...
 
huff jeg ligger på gulvet for å prøve å få vekk litt magesmerter og å holde lilleskatt med selskap før han skal sove... han er helt i hundre, begynner å få rumpa opp i været å er kjempe stolt av seg selv og må stadig vise meg...
 
Hmm..hvor er den bokstavleke tråden blitt av da??
Kan sanke litt innlegg på den..[;)]
 
ORIGINAL: Ju9ta

Egentli, sånn fornuftig sett, så burde jeg egentli bruke den energien jeg plutselig har fått i overload her på å shine huset litt..[>:][8|]
 
Lar d være litt til jeg..[8D]

 
sånn tenker jeg innimellom også..men i dag kanjeg sitte her og "cooope" for ryddet og vasket huset i helgen..hadde så mye energi til overs etter at vi var i skogen både lørdag og søndag!!Skikkelig deili!![;)]
 
Mon tro om folk kommer t å bli lej av meg i noen dager??[X(][:-]
 
ORIGINAL: Annask

der var jo stjerne tråden jo...

huff jeg ligger på gulvet for å prøve å få vekk litt magesmerter og å holde lilleskatt med selskap før han skal sove... han er helt i hundre, begynner å få rumpa opp i været å er kjempe stolt av seg selv og må stadig vise meg...

 
Så flink han er da..[:D][:D]
Ayla gidder ikke å løfte på rumpa si hu..[8|]
 
Vondt med magesmerter..[&:] Håper du blir kvitt de..[;)]
 
ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: Ju9ta

Egentli, sånn fornuftig sett, så burde jeg egentli bruke den energien jeg plutselig har fått i overload her på å shine huset litt..[>:][8|]
 
Lar d være litt til jeg..[8D]


sånn tenker jeg innimellom også..men i dag kanjeg sitte her og "cooope" for ryddet og vasket huset i helgen..hadde så mye energi til overs etter at vi var i skogen både lørdag og søndag!!Skikkelig deili!![;)]

 
Skal la snuppa få hvile seg litt til å vipperten sin, å så skal jeg ordne til her å ta litt bilder av henne..
Må bynne å tenke på julekort snart nå..[;)]
Liker å være ute å godtida jeg..[:)]
 
Har forresten bare 3 julegaver igjen å fixe nå...[:D][:D]
 
ORIGINAL: Ju9ta

Mon tro om folk kommer t å bli lej av meg i noen dager??[X(][:-]

 
Blir ikke lei deg vettu!!!![;)]
 
ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: Ju9ta

Mon tro om folk kommer t å bli lej av meg i noen dager??[X(][:-]


Blir ikke lei deg vettu!!!![;)]

 
Håper ikke d da..[&o] Men skal ligge litt lati terrenget etter at siste stjerna er på plass...[8D]
 
Back
Topp