Jakten på attpåskatten- lillebror har kommet!

12+3 (målt til 12+5 idag)

OTUL!

Vi har en bebis perfektus på vei! Alt så helt perfekt ut, Lille var veldig aktiv, vinket, sprellet, strakk seg ut. Legen kalte den skihopper :knegg: Jeg kunne sett på den i evigheter, og vi fikk med oss ni bilder! Nå er alt verdt det. All kvalme, all smerte, all bekymring, alt er blåst vekk! Fin nakkefold, fin nese, ti små fingre, perfekte små armer og bein :Heartred Jeg er helt forelsket! Vi tok NIPT men legen sa hun ble veldig overrasket om den ga utslag på noe.

20231205_152239.jpg


20231205_152222.jpg
 
12+3 (målt til 12+5 idag)

OTUL!

Vi har en bebis perfektus på vei! Alt så helt perfekt ut, Lille var veldig aktiv, vinket, sprellet, strakk seg ut. Legen kalte den skihopper :knegg: Jeg kunne sett på den i evigheter, og vi fikk med oss ni bilder! Nå er alt verdt det. All kvalme, all smerte, all bekymring, alt er blåst vekk! Fin nakkefold, fin nese, ti små fingre, perfekte små armer og bein :Heartred Jeg er helt forelsket! Vi tok NIPT men legen sa hun ble veldig overrasket om den ga utslag på noe.

Vis vedlegget 421505

Vis vedlegget 421506
Så nydelig babys du har i magen!
 
12+3 (målt til 12+5 idag)

OTUL!

Vi har en bebis perfektus på vei! Alt så helt perfekt ut, Lille var veldig aktiv, vinket, sprellet, strakk seg ut. Legen kalte den skihopper :knegg: Jeg kunne sett på den i evigheter, og vi fikk med oss ni bilder! Nå er alt verdt det. All kvalme, all smerte, all bekymring, alt er blåst vekk! Fin nakkefold, fin nese, ti små fingre, perfekte små armer og bein :Heartred Jeg er helt forelsket! Vi tok NIPT men legen sa hun ble veldig overrasket om den ga utslag på noe.

Vis vedlegget 421505

Vis vedlegget 421506
For noen fine babyer vi har i magene våre ❤️
 
Fantastisk!! :hello2 :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred Fine, lille bebisen:love017 Syns det er så rart å tenke på når man er på OTUL, at selve fosteret er kanskje rundt 8-10 cm - og på skjermen ser det ut som en ferdig baby. Trenger bare å vokse seg stor og sterk!
 
Fantastisk!! :hello2 :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred Fine, lille bebisen:love017 Syns det er så rart å tenke på når man er på OTUL, at selve fosteret er kanskje rundt 8-10 cm - og på skjermen ser det ut som en ferdig baby. Trenger bare å vokse seg stor og sterk!
Ja det er helt sprøtt!
 
Så herlig :Heartred (og jeg er grønn av misunnelse:angelic::p)
Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Håper virkelig for dere, jeg vet hvor tungt det er å prøve over lang tid :Heartred
 
12+3 (målt til 12+5 idag)

OTUL!

Vi har en bebis perfektus på vei! Alt så helt perfekt ut, Lille var veldig aktiv, vinket, sprellet, strakk seg ut. Legen kalte den skihopper :knegg: Jeg kunne sett på den i evigheter, og vi fikk med oss ni bilder! Nå er alt verdt det. All kvalme, all smerte, all bekymring, alt er blåst vekk! Fin nakkefold, fin nese, ti små fingre, perfekte små armer og bein :Heartred Jeg er helt forelsket! Vi tok NIPT men legen sa hun ble veldig overrasket om den ga utslag på noe.

Vis vedlegget 421505

Vis vedlegget 421506
Så fantastisk! :Heartred
 
Ja, jeg er så lettet! Endelig skjer dette helt på ekte! Og de små dultene jeg har kjent de siste dagene er liv! Under ultralyden var jo lille veldig aktiv, og da kjente jeg noen av dultene igjen :love017 Legen bekreftet at det nok var liv jeg hadde kjent!
Det må være så godt å kjenne liv! Gleder meg veldig til jeg kommer så langt
 
Det må være så godt å kjenne liv! Gleder meg veldig til jeg kommer så langt
Det er utrolig godt! Første gang jeg var gravid tror jeg at jeg kjente liv rundt uke 16 :Heartred Veldig koselig, gleder oss til man kan kjenne det utenpå og ungene kan se og kjenne!
 
Det er utrolig godt! Første gang jeg var gravid tror jeg at jeg kjente liv rundt uke 16 :Heartred Veldig koselig, gleder oss til man kan kjenne det utenpå og ungene kan se og kjenne!
Akkurat nå føles det veldig lenge til :laughing001
Men denne gangen har jeg troa på at jeg kan komme dit
 
Akkurat nå føles det veldig lenge til :laughing001
Men denne gangen har jeg troa på at jeg kan komme dit
For en deilig følelse!! Den unner jeg deg virkelig :love017 Ja, det føles uendelig lenge til i begynnelsen, andre trimester går gjerne litt fortere også går tiden sakte igjen de siste to månedene :hilarious: Men plutselig er det sommer og da sitter vi der med hver vår baby :love017
 
19+3 - oul

Tiden har sneglet seg fremover, men endelig var det tid for ultralyd! Vi beholder terminen, 18. juni og vi venter på en bittelillebror! :Heartblue :love017 Veldig overrasket! Vi var veldig sikre på at det ble en jente, og det var alle andre også :hilarious: Alt ser bra ut, han er helt perfekt :love017

1000011702.jpg
 
19+3 - oul

Tiden har sneglet seg fremover, men endelig var det tid for ultralyd! Vi beholder terminen, 18. juni og vi venter på en bittelillebror! :Heartblue :love017 Veldig overrasket! Vi var veldig sikre på at det ble en jente, og det var alle andre også :hilarious: Alt ser bra ut, han er helt perfekt :love017

Vis vedlegget 426244
Nhåååå så flott! ❤️ Gratulerer så mye med en perfektbittelille bror :love017 :woot:
 
Back
Topp