Jakten på attpåskatten- gravid!

Endelig er han her!

Dato født: 20.06
Født i uke: 40+5
Termin: 18.06
Klokken: 00:11
Kjønn: Gutt
Vekt: 4030
Lengde: 52
Hodeomkrets: 35
Smertelindring: Lystgass de siste 2cm

Det ble en heftig fødsel for en tredjegangsfødende som tenkte at dette skulle gå fort og greit! Lillebror var nemlig stjernekikker- det var intenst! Ubehagelig å ikke kjenne den fremgangen jeg var vant med fra tidligere. Men, han kom ut! Vi kom inn 17:30 men riene var for uregelmessige til at jeg kunne kalles i aktiv fødsel. Rundt 22:30 hadde jeg 8 cm og 00:11 var han endelig ute etter en tøff prosess!
 
Gratulerer så mye med den lille tassen:dummy::smiley-bounce012:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05:dance008:gen014:dance011:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartblue Kose deg masse med lille, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️
 
Aiiii tenk at han endelig er her!!! :love017 gratulerer så mye med din lille gutt ❤️❤️❤️

Og godt jobba med fødsel! ❤️ Hørtes intenst ut, også kun på lystgass helt på slutten da, du er tøff!! :shy::hug003

Kos dere masse masse i barsel :Heartblue:love017
 
Gratulerer så mye med den lille prinsen :Heartred
 
Gratulerer sååå mye :love017 :love017 godt jobba, fødekvinne❤️
Kos dere masse med lille nykomlingen:love017
 
Hurra! Gratulerer så mye!
 
Aiiii tenk at han endelig er her!!! :love017 gratulerer så mye med din lille gutt ❤️❤️❤️

Og godt jobba med fødsel! ❤️ Hørtes intenst ut, også kun på lystgass helt på slutten da, du er tøff!! :shy::hug003

Kos dere masse masse i barsel :Heartblue:love017
Jeg angret underveis :hilarious: Men jeg klarte så fint å puste meg gjennom riene og hadde liksom ikke behov for noe mer! Ikke før jeg fikk trykketrang for tidlig mellom 9 og 10 cm, jeg ropte at jeg ikke ville mer :hilarious:
 
Back
Topp